Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Monday, 2 July 2012

Belasah bini okay belasah homo cun jangan



Semalam homo cun menulis tentang kehilangan dokumen perceraian yang difailkan oleh isteri sayangku,  Wan Azizah terhadap suaminya di Jawi.

Sunday, 1 July 2012

Kroni sayangku di mana sahaja



Sayangku memanglah hebat.  Bukan sahaja hebat di ranjang tetapi juga hebat dalam menjalankan kerja untuk menjatuhkan kerajaan Malaysia melalui cara halus.

Friday, 20 April 2012

Bontotku leaking (4)



Seronok betul menemani sayangku ke luar negara pada setiap minggu untuk majlis santai bersama-sama pelajar di luar negara.

Thursday, 12 April 2012

Bontotku leaking (3)



Sayangku bertambah stres semakin dekat PRU ni.  Mana tidaknya? Ketua Penerangan PKR Ampang pun buat hal la pulak mendesak supaya Azmin Ali menjawab semua pertuduhan para blogers ke atasnya.

Tuesday, 3 April 2012

Bontotku leaking (2)



Penat betul homo cun terpaksa melayan nafsu songsang sayangku tu yang tengah stres sebab pilihan raya umum semakin dekat.

Thursday, 29 March 2012

"Satanic Verses" Kebanggaan Penyembah Setan



Homo cun begitu sekali mengagumi penulis yang bernama Salman Rushdie.

Kan dia memberikan ucapan dalam satu majlis yang sama baru-baru ini di New Delhi dengan sayangku.  Hebat sekali!

Wednesday, 28 March 2012

Sayangku sering bercakap benar



Sayangku baru je menfailkan saman terhadap bekas kawan baiknya Nalla tu.  Elok sangat la tu.  Jangan saman homo cun ni sudah la sebab homo cun ni sudah banyak berbakti dengan memberikan bontot kepadanya.  Sampai melecet-lecet bontot homo cun ni.

Tuesday, 27 March 2012

Bontotku leaking



Kalau korang tengok pada 23 Mac lalu homo cun ni tak sempat la nak menulis.  Diantara kesibukan nak menemankan sayangku ke wawancara lagi,  nak meliwat lagi mana sempat nak buat apa-apa pun.  Nak sembelit pun tak sempat!

Monday, 26 March 2012

Meliwat Berani Debat Tak Berani La



Sayangku ni memanglah betul dan lurus bendul orangnya.  Sebab tu la dia ni tak pernah mengubah keputusannya bila dah buat sesuatu keputusan.

Sokonglah Seksualiti Merdeka bukan demo aman



Homo cun memang menentang sebarang demo aman.  Walau bagaimanapun,  homo cun teramat menyokong Seksualiti Merdeka dan LGBT.

Wednesday, 21 March 2012

Antara Syaitan Dan Malaikat



Kesian betul sayangku.  Mesti stres giler tu.  Takpe usah bimbang,  homo cun ini rela membiarkan dirinya dibontoti untuk menghilangkan stres.

Wednesday, 14 March 2012

Seronoknya meliwat.



Pejam celik pejam celik dah 4 hari homo cun tidak online sebab stres sangat.

Friday, 9 March 2012

Homo cun suka bontot. Kau suka?



Seronok betul hari ni homo cun keluar dengan seorang peminat rahsia pompuan.  Mungkin si dia ni tak tau yang homo cun ni homo.

Wednesday, 7 March 2012

Ikhlas berjuang demi bontot



Sayangku memang sedang meroyan akibat terlalu menginginkan dan mengimpikan jawatan Perdana Menteri.  Homo cun pula ikhlas berjuang demi menegakkan pembontotan dan bukannya keadilan.

Tuesday, 6 March 2012

Sayangku patut menghargai kesetiaanku



Homo cun ni memang amat-amat menyanjungi bontot sayangku.  Apatah lagi dengan kemampuannya untuk menipu tanpa menunjuk sedikit pun riak muka bahawa dia tu sedang menipu.

Sunday, 4 March 2012

16 September kentut dan Lynas kentut



Sayangku sebenarnya fobia dengan Lynas kerana Lynas tu bakal penyumbang ekonomi terbesar bagi negeri Pahang nanti.  Sayangku kalau boleh mau semua orang Pahang tu menganggur nanti bolehlah sayangku ambik mereka tu bekerja di kelab gay terbesar yang akan ditubuhkan di setiap negeri di Malaysia sejurus selepas sayangku menjadi perdana menteri Malaysia.

Saturday, 3 March 2012

Bontotmu bontotku jua



Homo cun suka bontot.  Homo cun sayang sangat dengan sayangku dan bontotnya.  Homo cun pun menyokong sama sekali kuda-kuda trojan sayangku di dalam parti kerajaan.  Jom kita jatuhkan mereka dari dalam!

Friday, 2 March 2012

Kentut dan bontot bagai irama dan lagu yang tak dapat dipisahkan



Homo cun ni tak kisah apa-apa pun.  Kisahkan bontot jer la.  Lagipun ramai orang sekarang ni pun berlagak je baik macam malaikat tapi perangai sebenar mengalahkan jin ifrit.

Thursday, 1 March 2012

Lembu oh lembu



Al-kisah hatta arakian tersebutlah kisah seorang Melayu yang mana lembunya yang kurus-kering nampak tulang sebab tak cukup duit untuk beli rumput untuk diberi makan pada lembu kurus-kering itu terpaksalah menjualkan lembunya yang kurus-kering itu kerana kedaifan hidup.

Wednesday, 29 February 2012

Kandang babi haram lebih penting dari halal hub untuk orang Islam



Homo cun ni walaupun gay yang suka bontot sayangku tapi takdelah sampai nak menjahanamkan perniagaan sesama Melayu.  Homo cun cuma nak menikam bontot sesama homo jer.

Ko dengan pukimu, aku dengan bontotku



Setiap manusia ni mempunyai keistimewaan mereka tersendiri.  Bagi sesetengah orang macam sayangku dan homo cun ni keistimewaan kami ialah membontot dengan cara mengiring dan menonggeng.

Monday, 27 February 2012

Kryptonite dan Thorium



Lynas patut disabotaj kerana projek tak berguna ini akan membuatkan lebih ramai rakyat miskin yang tak bekerja akan dapat kerja sekaligus akan sokong UMNGOK pukimak.  Pukimaq punya UMNGOK.

Pukul 3 pagi homo cun membontot lagi



Penat betul homo cun hari ni.  Ni pun baru je bangun tidur.  Mana tidaknya,  semalam membontot dari jam 3 pagi sampai jam 7 pagi dengan sayangku di bilik hotel.

Sunday, 26 February 2012

Belajar menipu dari yang terbaik



Perjumpaan sayangku hari tu dengan Nik Aziz tu memanglah satu lakonan yang mantap.  Nak hidup beb kenalah kuat menipu dan mengongkek bontot orang PAS!

Friday, 24 February 2012

Kapal yang jahat, sayangku yang baik



Sedih rasanya homo cun ni terbaca artikel tentang pendirian seorang ahli saikoterapi tentang persamaan hak golongan homoseksual.

Thursday, 23 February 2012

Jom kita tolong sesama homo



Ada seekor kuda trojan yang menjadi belaan sayangku di dalam Kementerian Pengajian Tinggi.  

Meliwat di atas kapal layar amat memberangsangkan



Sayangku memang keras kepala.  Tak cukup dengan kepalanya yang keras tu,  koneknya pun asyik keras bila tengok homo cun-melecun.

Wednesday, 22 February 2012

Satu homo pegi sejuta homo lain datang























Sial punya sayangku yang curang tu dengan homo gedik.  Takpe.  Sayangku pegi cari homo gedik,  homo cun pegi cari pondan lembut dan comey.

Monday, 20 February 2012

Berebut kekasih



Homo cun ni memang tengah di dalam kemurungan yang amat sangat.  Sedih bebe.  Sedih-sedih ni rasa lagi nak membontot ni untuk menghilangkan kesedihan.

Sunday, 19 February 2012

Sayangku seorang yang sering bercakap benar



Homo cun ni seronok sangat la mengikut sayangku ke sana ke mari.  Al maklum sajalah pilihan raya ke 13 ni sudah dekat sangat.

Thursday, 16 February 2012

Wednesday, 15 February 2012

Cinta sepantas kilat



Homo cun ni nak tergelak la baca status sayangku tunaikan umrah di Mekah.  Kalau ya pun nak tipu,  agak-agak la.

Monday, 13 February 2012

Sayangku suara demokrasi bukan suara Yahudi




Pandanglah,  lihatlah tiru macam sayangku.  Anwar Ibrahim The voice of democracy in Malaysia.

Sunday, 5 February 2012

Bercakap benar tiada dalam kamus sayangku




Sayangku ni memang hebat menipu.  Homo cun ni pun hampir-hampir terpedaya dengan omongan kosong sayangku tu.

Saturday, 4 February 2012

Roboh surau gantikan dengan kelab gay




Memang eloklah kalau madrasah Salihiah di Kedah tu dirobohkan.  Semua tanah wakaf patut dirampas.  Homo cun ni tak kisah langsung pun tentang madrasah,  surau atau masjid.

Friday, 3 February 2012

Jadi homo dulu baru komen pasal homo




Fuih.  Lama betul tak online.  Maklum sajalah seharian mengongkek bontot.  Ramai homo yang homo cun jumpa hari ni untuk mengongkek bontot.

Wednesday, 1 February 2012

Orang Palestin amat disayangi sayangku





Homo cun ni terkejut baca Duta Palestin ke Malaysia terkejut dengan kenyataan tak pelik sayangku tu.

Tuesday, 31 January 2012

Luruskan yang bengkok di Bangkok



Homo cun ini tak percaya bahawa sayangku sanggup meninggalkanku semata-mata untuk ke Bangkok pada tahun lepas pada 12 dan 13 Januari 2011.

Monday, 30 January 2012

Sayangku anak Israel





Aku homo cun.  Tak boleh beranak sebab aku ni jantan.  Lainlah kalau aku ni boleh jadi macam Arnold Schwarzenegger dalam filem Junior tu.

Sunday, 29 January 2012

Meliwat satu senaman

Lepaih je meliwat mestilah penat. Menungging,  meminggir,  mengiring,  apa-apa men lagi semuanya ada.

Saturday, 28 January 2012

Best in the world Hidup Persatuan Gay Antarabangsa




Aku sokong tindakan sayangku itu menyaman mereka yang menfitnahnya.  Walaupun fitnah tu sebenarnya satu kebenaran,  tapi syabas sayangku, teruskan dengan samanmu itu.

Friday, 27 January 2012

Hakim bahalol atau sayangku cerdik sangat?




Bangsat betul la hakim yang telah mengadili perbicaraan sayangku tu.  Tu bukan aku yang kata.  Aku cuma ulang balik apa yang sayangku katakan.

Thursday, 26 January 2012

Saman tak suka sama suka




Aku homo cun ni tak suka nak menyaman orang.  Aku cuma suka meliwat homo lain.  Tapi kalau ada perogol bontot yang merogol bontotku sedangku aku tak rela diliwat,  dia akan menjadi mangsa samanku nanti.  


Wednesday, 25 January 2012

Nak jadi homo mesti buat muka tak malu





 

Sayangku tu memanglah satu homo tua masih cun tak tau malu.  Dah ditangkap meliwat pun masih boleh jadi ketua pembangkang.  Tak mau letak jawatan pun.  

Tuesday, 24 January 2012

3 petua mengorat homo cun



Aku ni sorang homo cun yang akan mendedahkan 3 rahsia dan petua mengorat homo lain.  Ni rahsia negara puak homo cun je.  Orang lain tak tau.  Mesti homo lain kata aku ni pengkhianat sebab dedahkan rahsia homo cun.


Monday, 23 January 2012

Polis ni memang tak patut tahan homo cun



Sakit betul ati homo cun ni bila terbaca berita tentang sebuah pusat senaman gay di Pulau Tikus telah diserbu oleh pihak polis.

Sunday, 22 January 2012

Meliwat di Genting Highland memang menyejukkan dan menyamankan



Homo cun ni ada banyak kekasih.  Mana boleh nak puaskan kote tegang dengan ada sorang je kekasih gay?  Kenalah ada banyak kekasih homo cun yang lain,  barulah setiap hari ada aktiviti pembontotan secara berterusan.  Melancap tu tak seseronok meliwat homo cun lain.

Saturday, 21 January 2012

Kelab gay tempat meliwat paling seronok




Aku homo yang cun-melecun ni suka sangat pegi melepak di kelab gay bagi mencuci mata tengok-tengok homo cun yang lain.



Friday, 20 January 2012

Puaskan diri sendiri kalau tak dapat membontot!



Seronok membontot!  Memuki taklah seseronok membontot!  Membontot tu boleh dilakukan dalam pelbagai posisi yang menyeronokkan.

Thursday, 19 January 2012

Sumbang muhrim lebih teruk dari meliwat



Aku homo cun rasa nak termuntah bila terbaca tentang bapa lancau yang sanggup merogol darah daging mereka sendiri.