Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Sunday 1 July 2012

Kroni sayangku di mana sahaja



Sayangku memanglah hebat.  Bukan sahaja hebat di ranjang tetapi juga hebat dalam menjalankan kerja untuk menjatuhkan kerajaan Malaysia melalui cara halus.

 

Kroninya di mana-mana sahaja dan telah diletakkan secara strategik.  Jadi senanglah sikit sayangku mendapat maklumat sulit tentang mana-mana sahaja jabatan kerajaan di negara kita ini.

Homo cun begitu mengagumi kehebatan sayangku meletakkan kroninya di merata tempat.

Jadi homo cun begitu terkejut bila mendapat tahu isteri sayangku yang sudah tak sayang sayangku tetapi hanya berlakon menjadi isteri penyayang,  yang pernah menfailkan kes perceraiannya dengan sayangku di Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI),  telah hilang fail tuntutan cerai itu.

Sudah tentu ada kroninya di sana yang telah secara strategiknya menghilangkan fail tersebut,  seterusnya membolehkan sayangku mengugut isterinya supaya jangan lagi berani melakukan perkara yang sama.

Maklum sajalah kuncu-kuncu sayangku di mana-mana pun termasuk di dalam UMNO dan Barisan Nasional.  Jadi berhati-hati dengan mereka yang pernah menjadi penyokong tegar sayangku. 

Sebab mungkin mereka sebenarnya masih lagi penyokong tegar sayangku yang cuma berlakon membenci sayangku tetapi hanya berlakon untuk menipu orang lain agar orang lain percaya mereka sudah membenci sayangku.

Lihat sajalah bagaimana sayangku menguasai TV3 melalui kroni-kroninya sewaktu beliau menjadi Timbalan Perdana Menteri Malaysia pada satu masa dulu sebelum beliau dipecat kerana terkantoi melakukan aktiviti liwat.

Pada waktu itu,  semua berita tentang diri beliau akan didahulukan sehinggakan berita tentang Perdana Menteri Malaysia pada ketika itu pun dikemudiankan.

Inilah kehebatan orang yang mendapat didikan daripada agensi perisikan luar negara.  Beliau akan sanggup melakukan apa sahaja demi mereka termasuk menjual negaranya sendiri.

No comments:

Post a Comment