Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Monday 2 July 2012

Belasah bini okay belasah homo cun jangan



Semalam homo cun menulis tentang kehilangan dokumen perceraian yang difailkan oleh isteri sayangku,  Wan Azizah terhadap suaminya di Jawi.



Itupun disebabkan Wan Azizah telah dipukul oleh sayangku apabila dia cuba mendapatkan kepastian tentang skandal seks sayangku dengan Syamsidar.

Tentu tak seronok menjadi isteri kepada orang yang suka berzina dengan China Doll,  bini-bini orang dan juga laki-laki orang.  Lebih-lebih lagi jika si suami pulak jenis panas baran tak boleh disoal sikit,   mesti naik je kaki tangan ke badan.

Apa salahnya si isteri bertanya bila skandal seks itu sudah terbongkar,  sebagai seorang isteri mesti beliau mempunyai hak untuk mendapatkan kepastian tentang apa yang didakwa oleh orang ramai tersebut?

Bayangkan kalau dengan isteri sendiri yang sepatutnya ditatang bagai minyak yang penuh dilakukan sedemikian rupa,  tak dapat homo cun bayangkan apa akan jadi jika sayangku itu menjadi Perdana Menteri Malaysia kelak!

Homo cun juga tetiba mendapat maklumat daripada sumber tertentu bahawa sayangku pernah membayar RM300,000 kepada 4 penuntut di UiTM sebuah negeri bagi mengumpulkan para pelajar UiTM untuk melakukan huru-hara di KL sewaktu kekecohan Reformasi dulu pada 1997/1998.

Bayangkan itu hanya satu universiti,  jika UiTM ada di kesemua negeri di Malaysia berapa banyak wang yang perlu dibelanjakan untuk kesemua UiTM di seluruh negara tidak termasuk universiti awam dan swasta lain di seluruh Malaysia.

Dari mana sayangku mendapat begitu banyak wang?  Homo cun rasa tentu bukannya hasil kutipan derma lebam mata dari rakyat yang simpati dan ditipu sayangku itu.

Adakah para pembaca dapat bersabar jika seseorang menghina anda dengan gelaran anjing?  Homo cun rasa homo cun pun akan membelasah orang tersebut jika menghina aku sedemikian rupa.

4 comments:

  1. Salam bro. Memanglah bukan lelaki namanya jika suka memukul isteri.

    ReplyDelete
  2. ya , saya amat bersetuju dengan anda.

    ReplyDelete
  3. Available in Selangor area;) 016-6072672; 0111-6281262, 0112-6215693 & 0112-6146631

    ReplyDelete
  4. I cari bottom area klang /phg,,,kol 0192454778

    ReplyDelete