Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Thursday, 29 March 2012

"Satanic Verses" Kebanggaan Penyembah Setan



Homo cun begitu sekali mengagumi penulis yang bernama Salman Rushdie.

Kan dia memberikan ucapan dalam satu majlis yang sama baru-baru ini di New Delhi dengan sayangku.  Hebat sekali!

Wednesday, 28 March 2012

Sayangku sering bercakap benar



Sayangku baru je menfailkan saman terhadap bekas kawan baiknya Nalla tu.  Elok sangat la tu.  Jangan saman homo cun ni sudah la sebab homo cun ni sudah banyak berbakti dengan memberikan bontot kepadanya.  Sampai melecet-lecet bontot homo cun ni.

Tuesday, 27 March 2012

Bontotku leaking



Kalau korang tengok pada 23 Mac lalu homo cun ni tak sempat la nak menulis.  Diantara kesibukan nak menemankan sayangku ke wawancara lagi,  nak meliwat lagi mana sempat nak buat apa-apa pun.  Nak sembelit pun tak sempat!

Monday, 26 March 2012

Meliwat Berani Debat Tak Berani La



Sayangku ni memanglah betul dan lurus bendul orangnya.  Sebab tu la dia ni tak pernah mengubah keputusannya bila dah buat sesuatu keputusan.

Sokonglah Seksualiti Merdeka bukan demo aman



Homo cun memang menentang sebarang demo aman.  Walau bagaimanapun,  homo cun teramat menyokong Seksualiti Merdeka dan LGBT.

Wednesday, 21 March 2012

Antara Syaitan Dan Malaikat



Kesian betul sayangku.  Mesti stres giler tu.  Takpe usah bimbang,  homo cun ini rela membiarkan dirinya dibontoti untuk menghilangkan stres.

Wednesday, 14 March 2012

Seronoknya meliwat.



Pejam celik pejam celik dah 4 hari homo cun tidak online sebab stres sangat.

Friday, 9 March 2012

Homo cun suka bontot. Kau suka?



Seronok betul hari ni homo cun keluar dengan seorang peminat rahsia pompuan.  Mungkin si dia ni tak tau yang homo cun ni homo.

Wednesday, 7 March 2012

Ikhlas berjuang demi bontot



Sayangku memang sedang meroyan akibat terlalu menginginkan dan mengimpikan jawatan Perdana Menteri.  Homo cun pula ikhlas berjuang demi menegakkan pembontotan dan bukannya keadilan.

Tuesday, 6 March 2012

Sayangku patut menghargai kesetiaanku



Homo cun ni memang amat-amat menyanjungi bontot sayangku.  Apatah lagi dengan kemampuannya untuk menipu tanpa menunjuk sedikit pun riak muka bahawa dia tu sedang menipu.

Sunday, 4 March 2012

16 September kentut dan Lynas kentut



Sayangku sebenarnya fobia dengan Lynas kerana Lynas tu bakal penyumbang ekonomi terbesar bagi negeri Pahang nanti.  Sayangku kalau boleh mau semua orang Pahang tu menganggur nanti bolehlah sayangku ambik mereka tu bekerja di kelab gay terbesar yang akan ditubuhkan di setiap negeri di Malaysia sejurus selepas sayangku menjadi perdana menteri Malaysia.

Saturday, 3 March 2012

Bontotmu bontotku jua



Homo cun suka bontot.  Homo cun sayang sangat dengan sayangku dan bontotnya.  Homo cun pun menyokong sama sekali kuda-kuda trojan sayangku di dalam parti kerajaan.  Jom kita jatuhkan mereka dari dalam!

Friday, 2 March 2012

Kentut dan bontot bagai irama dan lagu yang tak dapat dipisahkan



Homo cun ni tak kisah apa-apa pun.  Kisahkan bontot jer la.  Lagipun ramai orang sekarang ni pun berlagak je baik macam malaikat tapi perangai sebenar mengalahkan jin ifrit.

Thursday, 1 March 2012

Lembu oh lembu



Al-kisah hatta arakian tersebutlah kisah seorang Melayu yang mana lembunya yang kurus-kering nampak tulang sebab tak cukup duit untuk beli rumput untuk diberi makan pada lembu kurus-kering itu terpaksalah menjualkan lembunya yang kurus-kering itu kerana kedaifan hidup.