Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Thursday, 29 March 2012

"Satanic Verses" Kebanggaan Penyembah Setan



Homo cun begitu sekali mengagumi penulis yang bernama Salman Rushdie.

Kan dia memberikan ucapan dalam satu majlis yang sama baru-baru ini di New Delhi dengan sayangku.  Hebat sekali!

Mana taknya.  Kan dia merupakan penulis buku penuh kontroversi yang bertajuk The Satanic Verses.  Setan ni memanglah homo cun suka.

Sebuah buku yang tidak segan-silu menghina Rasulullah s.a.w. dan isteri-isteri baginda dengan mengatakan mereka itu pelacur.

Patutlah sayangku pun suka dengan pelacur.  Ni mesti terpengaruh dengan buku ni.  Elok sangat la tu sebab homo cun pun suka sangat dengan buku tu.

Sayangku pun amat mengagumi saudara Salman Rushdie ini juga sehingga sanggup bermati-matian membelanya di dalam satu ucapan sayangku tu di Indonesia.

Kalau tak silap homo cun tarikhnya 11 Oktober 2010 di mana sayangku tu berucap di dalam satu ceramah bertajuk "Kebebasan dan Musuh-musuhnya" di Gedung Komunitas Salihara,  Jakarta Selatan Indonesia.

Janganlah mengutuk sayangku ni pulak sebab dia sanggup mati-matian membela Salman Rushdie yang telah hina Nabi Muhammad s.a.w.

Ini antara ucapan terhebat sayangku yang menjadi kebanggaan pemimpin dan penyokong PAS.  Parti Ajaran Setan macam PAS ni mestinya sokong sayangku dan setan.

Jadi tidak hairanlah jika PAS selamba rock je bila sayangku tu bela Salman Rushdie mati-matian.

"Dia menulis terlalu indah,  jadi ceritanya terlalu menarik,  jadi saya terlalu minat membaca.  Itukan satu karya.  Dia memang pencerita cukup menarik.  Tapi ini faham kebebasan".

Sayangku ni memanglah bagus sekali kerana sanggup membelakangkan fatwa Ayatollah Ruhollah Khomeini,  pemimpin agung Iran yang mahukan penulis murtad itu dibunuh di atas penghinaannya kepada agama Islam.

Esok homo cun sambung cerita tentang apa yang sayangku dah cakap dalam temuramah dengan Julian Assange.

3 comments:

  1. wey! kenapa ko buat blog mcm ni... ikut ko lah :-)

    ReplyDelete
  2. LORR ABG SYG KEKASEY GOLAP BANG NUAR MARE KERR KLU ANUWAR SIMPAN GUNDIK ATAU ANK IKAN LAIN? HUHUHUHU

    ReplyDelete