Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Tuesday 6 March 2012

Sayangku patut menghargai kesetiaanku



Homo cun ni memang amat-amat menyanjungi bontot sayangku.  Apatah lagi dengan kemampuannya untuk menipu tanpa menunjuk sedikit pun riak muka bahawa dia tu sedang menipu.

Itulah yang sedang homo cun ini pelajari daripada sayangku itu.  Menipu dengan 'a straight face' walaupun perkara yang dikatakan itu terang-terang satu pembohongan yang maha besar.

Homo cun amat suka dengan cara sayangku itu mempengaruhi dan meyakini mereka yang kecewa dengan UMNGOK pukimaq untuk keluar parti dan masuk PKR.

Seperti tarikan kimialah,  sudah tentu orang kecewa akan bersama-sama dengan orang yang sama kecewa di dalam PAS dan PKR.

Lagipun umum sedia maklum pengasas asal PAS dan PKR pun asalnya orang UMNGOK yang keluar dari UMNGOK atau dalam kes istimewa sayangku dipecat dari UMNGOK.

Oleh itu homo cun amat sukalah bilamana nampak sangat UMNGOK pukimaq ni ketandusan pemimpin berwibawa bilamana terpaksa mengutip sampah mereka yang pernah keluar dari UMNGOK pukimaq serta mengikut sayangku ke dalam partinya tetapi kini telah kembali keluar dari PKR dan kembali kepada UMNGOK pukimaq.

Inilah jenis katak si katak lompat yang hanya mementingkan diri sendiri tetapi tidak mementingkan parti seperti homo cun yang sanggup menjadi anggota unit amal PAS semata-mata untuk menembusi PAS dan menyebarkan fahaman homoseksual di kalangan ahli PAS.

Adakah kita boleh benar-benar yakin dengan orang yang tidak tetap pendiriannya seperti itu?  Walhal masih ramai lagi orang UMNGOK pukimaq yang setia dulu,  kini dan selamanya dan tak pernah keluar parti walau apa pun badai yang melanda,  walau siapa pun yang menikam mereka?

PKR parti sayangku tentunya tidak ketandusan bakal pemimpin kerana sanggup menerima siapa sahaja yang sama kecewa dengan sayangku kerana gagal menjadi perdana menteri Malaysia.

Dan sayangku pun begitu bijak mengatur langkah meletakkan kuda-kuda trojannya di dalam UMNGOK pukimaq dengan berlakon seolah-olah sedang bermusuh dengan mereka sedangkan mereka tidur satu selimut.

Homo cun yakin sayangku akan dapat menjadi perdana menteri Malaysia dan juga homo cun ini akan dapat ditabalkan menjadi first gigolo sedikit masa lagi.  Tak sabar nak meliwat di Putrajaya.

Kita tak perlu menghargai kesetiaan orang lain.  Cukuplah kita kutip semua katak dan menidakkan kesetiaan orang lain.

No comments:

Post a Comment