Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Wednesday 7 March 2012

Ikhlas berjuang demi bontot



Sayangku memang sedang meroyan akibat terlalu menginginkan dan mengimpikan jawatan Perdana Menteri.  Homo cun pula ikhlas berjuang demi menegakkan pembontotan dan bukannya keadilan.

Keadilan tidak penting sama sekali.  Road to Putrajaya lebih penting dari bontot homo cun sendiri!  Kita haruslah berusaha keras untuk ke Putrajaya,  barulah dapat menyebarkan fahaman homoseksualism kepada seluruh Malaysia ini.

Homo cun sungguh mengasihani nasib sayangku sebab itulah homo cun tak teragak-agak menderma bontot homo cun bila-bila masa sahaja yang sayangku memerlukannya.  Setiap kali membontot,  hilanglah keberatan kepala sayangku.

Jadi strategi serampang dua mata sayangku yang mana menghasut bekas pemimpin UMNGOK pukimaq untuk memburukkan UMNGOK pukimaq dan Barisan Nasional serta meletakkan ejen-ejen kuda trojannya sememangnya berkesan sekali.

Apa omputeh kata kill two birds with one stone.  Peribahasa Cina kata sebilah anak panah dua ekor helang.  Peribahasa Melayu kata menyelam sambil minum air.

Jadi strategi untuk musnahkan pengaruh ulama di dalam PAS memang sudah nampak berjaya bilamana puak Anwarinas yang diletakkan oleh sayangku telah semakin hari semakin menunjukkan pengaruh di dalam PAS sehinggakan ulama di dalam PAS sudah tidak mampu bersuara di dalam PAS.

Homo cun pun merupakan seorang ejen melemahkan pengaruh ulama PAS sebab sebagai anggota unit amal PAS,  dapatlah homo cun ini menyebarkan fahaman homoseksual kepada ahli PAS yang lain.

Oleh sebab itulah Hasan Ali yang sepatutnya jadi MB Selangor dicantas dimana sayangku telah memberikan veto agar Khalid menjadi MB dan menyebabkan Hasan telah dipecat dari PAS.

Mana boleh orang PAS yang perjuangkan agama menguasai negeri Selangor!!!  Patutnya kroni sayangku yang akan ikut bontot sayangku yang diangkat menjadi MB Selangor.

Sebab itulah sayangku sokong Yahudi,  Yahudi mahu sayangku jadi PM dan persatuan homoseksual seluruh dunia menyokong sayangku.

No comments:

Post a Comment