Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Friday 9 March 2012

Homo cun suka bontot. Kau suka?



Seronok betul hari ni homo cun keluar dengan seorang peminat rahsia pompuan.  Mungkin si dia ni tak tau yang homo cun ni homo.

Tapi tidak mengapalah memandangkan hari ini Hari Wanita Sedunia.  Homo cun pun bermurah hatilah membelanjakan si X ni dengan sebuah blackberry.

Buat perabih duit homo cun jer la.  Tapi tulah.  Lelaki ni kenalah jadi gentleman walaupun aku ni homo tapi peminatku itu tak tau.  hehehe

Tapi takpe.  Homo cun sanggup perabihkan duit demi gembirakan pompuan.  Cuma bontot je tak boleh bagi.  Bontot bagi sayangku je.

Sebab sayangku banyak duit dapat dari Yahudi.  Setiap kali lepas bagi bontot,  adalah elaun selepas setiap kali menjalankan tanggungjawab rumahtangga tu.

Walaupun homo cun terpaksa mengharungi sembelit,  homo cun akan lakukan apa sahaja demi sayangku asalkan dia tidak stres.

Seronok jugak mendapat duit yang disalurkan dari NGO Nak Dibontoti Ikut dari bos sebenar sayangku yang tentunya akan jadi perdana menteri sebenar jika sayangku berjaya jadi perdana menteri.

Jadi jomlah kita undi Pakatan Rakyat dan sayangku sebab hidup di bawah penjajahan negara lain sebenarnya lebih baik dari hidup merdeka.

Homo cun memang suka dijajah terutamanya di bontot kerana nikmat kemutan bontot sangat berlainan dengan lubang biasa.  Sekali kena mesti tak boleh lupa. 

Kalau tiada update blog dari homo cun tu maknanya homo cun tengah sibuk membontot dengan sayangku la tu.  Jangan jeles!  Kalau nak jugak,  tungging je bontot pada sayangku.

3 comments:

  1. Apa ni lol ni? Jangan jadi tolol la. Homo cun ni suka bontot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ish... lapar bontot ke...

      --i pernah kene liwat pastu sangap-

      Delete