Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Saturday 3 March 2012

Bontotmu bontotku jua



Homo cun suka bontot.  Homo cun sayang sangat dengan sayangku dan bontotnya.  Homo cun pun menyokong sama sekali kuda-kuda trojan sayangku di dalam parti kerajaan.  Jom kita jatuhkan mereka dari dalam!

Dari luar tak boleh,  kita buat dari dalam.  Buat-buatlah sokong depa,  tapi ada pengsiratan dimana dalam menyokong tu kita sabotaj mereka dari dalam dengan menghentam sesama bloger yang sokong kerajaan.

Sebab itulah homo cun ni amat teruja bila kuda trojan sayangku berjaya membuatkan bloger upahannya membalun sesama bontot sendiri di dalam parti kerajaan yang telah memecat bontot sayangku.

Kalaulah sayangku tak dipecat dulu oleh si mamak kutey tua nyanyuk,  tentunya homo cun boleh berehat di atas kapal layar dengan gumbiranya setelah menjadi first gigolo.

Yalah jadilah seperti di dalam PAS di mana homo cun ni anggota unit amal PAS yang suka membontot dan menghasut ahli PAS lain supaya suka membontot.

Jika di dalam PAS pun ada kumpulan Anwarinas atau pembontot,  homo cun tau sangat di dalam UMNGOK pukimak pun ada juga kumpulan Anwarinas atau pembontot.

Kesian pada sayangku bilamana pemimpin parti Hamas tu menafikan pendirian mereka itu sama seperti sayangku.

"Saya dimaklumkan mengenai kenyataan Anwar yang menyokong usaha melindungi keselamatan negara Israel. Kami selaku pertubuhan Islam yakni pergerakan Hamas tidak ada kaitan dengan kenyataan itu," katanya dalam wawancara yang disiarkan oleh Buletin Utama TV3 malam ini.

Sayangku tidak perlu susah hati atau bersedih dengan penafian tersebut kerana homo cun ini sedia mencurahkan bakti dengan menyerahkan bontot homo cun kepada sayangku.

Patutnyalah kalau di dalam kerajaan sokong sesama kerajaan dan balun pembangkang bukannya balun sesama sendiri.  Homo cun ni homo jadi homo cun ni sokong sesama homo bukan nak sabotaj sesama homo.

Mesti banyak pelaburan sayangku ni untuk pastikan UMNGOK musnah dari dalam.  Nak sikit!  Homo cun ni dah berjaya mentarbiahkan ahli PAS dari dalam supaya liwat bini.

No comments:

Post a Comment