Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Wednesday, 29 February 2012

Kandang babi haram lebih penting dari halal hub untuk orang Islam



Homo cun ni walaupun gay yang suka bontot sayangku tapi takdelah sampai nak menjahanamkan perniagaan sesama Melayu.  Homo cun cuma nak menikam bontot sesama homo jer.

Ko dengan pukimu, aku dengan bontotku



Setiap manusia ni mempunyai keistimewaan mereka tersendiri.  Bagi sesetengah orang macam sayangku dan homo cun ni keistimewaan kami ialah membontot dengan cara mengiring dan menonggeng.

Monday, 27 February 2012

Kryptonite dan Thorium



Lynas patut disabotaj kerana projek tak berguna ini akan membuatkan lebih ramai rakyat miskin yang tak bekerja akan dapat kerja sekaligus akan sokong UMNGOK pukimak.  Pukimaq punya UMNGOK.

Pukul 3 pagi homo cun membontot lagi



Penat betul homo cun hari ni.  Ni pun baru je bangun tidur.  Mana tidaknya,  semalam membontot dari jam 3 pagi sampai jam 7 pagi dengan sayangku di bilik hotel.

Sunday, 26 February 2012

Belajar menipu dari yang terbaik



Perjumpaan sayangku hari tu dengan Nik Aziz tu memanglah satu lakonan yang mantap.  Nak hidup beb kenalah kuat menipu dan mengongkek bontot orang PAS!

Friday, 24 February 2012

Kapal yang jahat, sayangku yang baik



Sedih rasanya homo cun ni terbaca artikel tentang pendirian seorang ahli saikoterapi tentang persamaan hak golongan homoseksual.

Thursday, 23 February 2012

Jom kita tolong sesama homo



Ada seekor kuda trojan yang menjadi belaan sayangku di dalam Kementerian Pengajian Tinggi.  

Meliwat di atas kapal layar amat memberangsangkan



Sayangku memang keras kepala.  Tak cukup dengan kepalanya yang keras tu,  koneknya pun asyik keras bila tengok homo cun-melecun.

Wednesday, 22 February 2012

Satu homo pegi sejuta homo lain datang























Sial punya sayangku yang curang tu dengan homo gedik.  Takpe.  Sayangku pegi cari homo gedik,  homo cun pegi cari pondan lembut dan comey.

Monday, 20 February 2012

Berebut kekasih



Homo cun ni memang tengah di dalam kemurungan yang amat sangat.  Sedih bebe.  Sedih-sedih ni rasa lagi nak membontot ni untuk menghilangkan kesedihan.

Sunday, 19 February 2012

Sayangku seorang yang sering bercakap benar



Homo cun ni seronok sangat la mengikut sayangku ke sana ke mari.  Al maklum sajalah pilihan raya ke 13 ni sudah dekat sangat.

Thursday, 16 February 2012

Wednesday, 15 February 2012

Cinta sepantas kilat



Homo cun ni nak tergelak la baca status sayangku tunaikan umrah di Mekah.  Kalau ya pun nak tipu,  agak-agak la.

Monday, 13 February 2012

Sayangku suara demokrasi bukan suara Yahudi




Pandanglah,  lihatlah tiru macam sayangku.  Anwar Ibrahim The voice of democracy in Malaysia.

Sunday, 5 February 2012

Bercakap benar tiada dalam kamus sayangku




Sayangku ni memang hebat menipu.  Homo cun ni pun hampir-hampir terpedaya dengan omongan kosong sayangku tu.

Saturday, 4 February 2012

Roboh surau gantikan dengan kelab gay




Memang eloklah kalau madrasah Salihiah di Kedah tu dirobohkan.  Semua tanah wakaf patut dirampas.  Homo cun ni tak kisah langsung pun tentang madrasah,  surau atau masjid.

Friday, 3 February 2012

Jadi homo dulu baru komen pasal homo




Fuih.  Lama betul tak online.  Maklum sajalah seharian mengongkek bontot.  Ramai homo yang homo cun jumpa hari ni untuk mengongkek bontot.

Wednesday, 1 February 2012

Orang Palestin amat disayangi sayangku





Homo cun ni terkejut baca Duta Palestin ke Malaysia terkejut dengan kenyataan tak pelik sayangku tu.