Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Thursday 16 February 2012

Kuda sayangku berlari kencang



Sayangku ni memang bijak.  Otak penipu dan peliwat la katakan!



Inilah yang homo cun ini menjadikan sayangku ini sebagai idola dan kekasih termuda homo cun.  Sebab banyak taktik menipu dan kelentong dan meliwat boleh dipelajari darinya.

Lepas belajar kena mempraktikkan terus,  nanti terlupa la pulak.  Buatlah citer sedih sikit,  berlakon kena pukul atau kena langgar dengan polis sikit,  biarkan diri ditangkap dan digari di katil sebelum diliwat (role play la polis dengan penjahat). 

Upah orang serang kau lepas tu tuduh polis.  Upah orang ugut bunuh lepas tu lari ke Kedutaan Turki.  Sebenarnya takde pun ugutan bunuh tu!

Kalau nak lebih hebat lagi,  kenalah masuk kelas drama atau kelas teater bagi memantapkan lagi lakonan sakit dengan memakai penyokong tengkuk.

Dan ada satu lagi taktik yang bukannya terkini yang mungkin ramai di antara orang awam tak sedar sebab korang bukan otak penipu!

Letak je kuda trojan tu dalam Umngok pukimak dan juga di dalam institusi kewangan yang menguasai semua bank di Malaysia ini.

Kuda trojan tu pulak rapat sangat dengan ketua besar di sana supaya senang la nak cucuk untuk implementasikan polisi yang akan jahanamkan penjawat-penjawat awam dari kalangan orang Melayu!

Elok la tu.  Sayangku ni memang otak penipu.  Sebab tu di mana saja ada orang dia untuk menjalankan agendanya.  Rule by proxy la katakan.

Sebijik macam cara Yahudi yang rule by proxy.  Inilah hasilnya menjadi orang kesayangan Yahudi mestilah ikut cara pentadbiran Yahudi.

4 comments:

  1. AKU HENSEM

    pukimaq
    reverse psychology kau mmg power
    aku kagum gile

    ReplyDelete
  2. Apa tu reverse psychology?Aku bukan psyco tau?muahahahaha

    ReplyDelete
  3. AKU HENSEM

    Aku bagi contoh
    Aku tk suke Anwar Ibrahim so bile aku tulis blog mestila aku kutuk dia gila babi sbb aku anti dia

    Tp ada org yg cretive skit dia tk tulis mcm aku tulis wlaupun dia benci Anwar tp dia tulis mcm dia suke Anwar tp secara tersiratnye dia tk suke Anwar. Inila konsep reverse psychology

    ReplyDelete
  4. La aku kan homo cun yang suka membontoti dan dibontotinya.Ramai orang tak paham itu reverse psychology.hehehe

    ReplyDelete