Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Thursday 23 February 2012

Jom kita tolong sesama homo



Ada seekor kuda trojan yang menjadi belaan sayangku di dalam Kementerian Pengajian Tinggi.  



Kuda trojan sayangku yang sama homo dengan homo cun dan sayangku ada di mana-mana sahaja kerana sayangku telah meletakkan mereka di semua tempat semenjak tahun 1983 lagi bilamana sayangku menjadi Menteri di KBS.

Inilah yang dikatakan memerintah secara proksi sepertimana yang dilakukan oleh paymaster sayangku tu.  Sayangku memang belajar dengan baik sekali dari paymasternya.

Oleh sebab kekaguman homo cun ini dengan cara bekerja sayangku inilah membuatkan homo cun sanggup memberikan bontot homo cun kepada sayangku kerana semua rahsia sayangku akan dapat dikorek oleh homo cun ini sewaktu kami sedang asyik membontoti satu sama lain.

Oh kuda trojan ini memanglah kuda yang sudah lama menjadi proksi sayangku dan akan menjalankan apa juga agenda sayangku bagi mensabotaj kerajaan dan berlakon dia setia dengan kerajaan.  Talam dua muka,  suka bontot tapi berlakon normal.

Sama jugak macam homo cun yang menjadi anggota unit amal PAS tetapi sebenarnya sukakan bontot homo cun lain.

Seorang Naib Canselor sebuah universiti yang suka tolong Melayu telah dituduh menyalahgunakan kuasanya dengan memberikan biasiswa Skim Tenaga Pengajar Muda (TPM) lima tahun lalu kepada dua orang anaknya.

Seorang yang homo akan membela homo lain walaupun homo itu Naib Canselor yang mempunyai malaikat pelindung dari Kementerian Pengajian Tinggi itu akan dibela mati-matian oleh pelindungnya itu.

Jadi ini satu pembelaan kepada mereka yang benar-benar memerlukan bantuan biasiswa tersebut berbanding seorang anak Naib Canselor yang mampu untuk membiayai pengajian anaknya ke mana-mana sahaja universiti luar negara,  tempatan atau swasta.

Jom kita bela semua orang susah supaya orang susah bertambah senang dan orang senang bertambah susah kerana menindas dan mengambil tempat orang susah yang sepatutnya mendapat tempat tersebut adalah satu perkara yang amat mulia bagi meraih undi dan menyenangkan orang lain.

No comments:

Post a Comment