Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Monday 20 February 2012

Berebut kekasih



Homo cun ni memang tengah di dalam kemurungan yang amat sangat.  Sedih bebe.  Sedih-sedih ni rasa lagi nak membontot ni untuk menghilangkan kesedihan.



Ini kerana sayangku ada seorang kekasih homo gedik yang suka tergedik-gedik bermanja-manjaan dengan sayangku.

Aku je yang ada 4 kekasih homo takpe,  kekasih-kekasih homo aku yang lain tak boleh ada kekasih homo lain,  kena setia denganku.

Sial punya homo tua.  Aku telah memberikan semua kasih sayang bontotku padanya,  sanggup pulak dia cari homo gedik untuk bergilir-gilir membontot dengannya.

Tak cukup dengan sorang je homo cun macam aku,  nak jugak tambah koleksi homo gedik.

Homo gedik tu pulak tergedik-gedik macam betina gatal yang dalam kehausan bontot.  Lepas tu boleh la pulak jadi hipokrit macam sayangku berbini untuk tutup kehomoannya.

Bini sayangku dan bini homo gedik tu pulak kiranya bermadulah.  Bini homo gedik tu bermadu dalam rela sebab dia pun threesome dengan sayangku dan homo gedik.

Kan baik kalau jadi macam homo cun yang tak pernah menyembunyikan kehomoanku.  Aku takde la nak kawin dengan perempuan dan membontoti perempuan.

Aku suka membontoti jantan je sebab aku ni gay.  Gay ni homo cun yang suka sesama jantan. 

Bukan nak menutoh semua benda yang ada lubang termasuk jantan,  betina,  kambing,  lembu,  kuda dan apa-apa lagi yang ada lubang.

No comments:

Post a Comment