Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Wednesday 29 February 2012

Kandang babi haram lebih penting dari halal hub untuk orang Islam



Homo cun ni walaupun gay yang suka bontot sayangku tapi takdelah sampai nak menjahanamkan perniagaan sesama Melayu.  Homo cun cuma nak menikam bontot sesama homo jer.

Jadi hati homo cun ni walaupun suka bontot lebih bersih dari hati orang yang tak suka membontot tapi suka nak menjahanamkan sesama kaum sendiri.  Tak boleh tengok orang Melayu senang dan nak bantu sesama Melayu.  Suka jer tengok sesama Melayu jatuh.

Homo cun ni walaupun homo suka tengok sesama Melayu maju kerana majunya orang Melayu yang beragama Islam bererti kita menaikkan juga nama agama kita.  Bukan macam sesetengah orang berlagak baik tapi hatinya tak berapa baik.  Suka tikam belakang sesama tak homo.

Ada pulak sesetengah Melayu ni hati bersih sangat,  suka je nak kutuk perniagaan halal sesama Melayu tetapi tak pernah pulak nak kutuk perniagaan kandang babi haram yang diusahakan peniaga bukan Bumiputera yang tumbuh melata bak cendawan selepas hujan.  Adakah mereka ni telah dibayar oleh peniaga bukan Bumiputera ini untuk menjahanamkan perniagaan kaum Bumiputera beragama Islam?

Begitu juga dengan sesetengah orang yang menggelarkan diri mereka bloger sebuah parti dominan kerajaan tetapi kelihatan tindakan mereka yang seakan-akan mensabotaj apa sahaja usaha kerajaan yang cuba nak meningkatkan ekonomi kaum Bumiputera di Malaysia ini. 

Mungkin mereka fikir jika mereka berjaya mensabotaj lembu maka babi akan berbahagia dan kekosongan oleh pengurusan lembu sekarang akan senang diambil alih dengan mudah oleh mereka-mereka yang sebenarnya berkepentingan dan merupakan kroni pihak tertentu yang ingin kaya secara mudah.

Ketirisan akan diisi oleh mereka yang menjadi kuda trojan sayangku atau mungkin oleh kroni Cina kuda trojan sayangku sekaligus akan mengkayakan mereka dengan cara terpantas.

Homo cun tak taulah samada korang kat luar sana memang tau atau tidak fakta bisnes di Malaysia sekarang di mana peniaga,  pemborong dan pengimport di dalam dunia perniagaan di negara kita ni sebenarnya dikuasai oleh kaum Cina.

Merekalah yang memonopoli pasaran tempatan serta mengawal semua harga produk dan servis yang terdapat di pasaran.  Mereka mempunyai hak untuk menjaga kepentingan mereka. 

Tetapi sudah tentu pihak kerajaan pun mempunyai hak untuk mengagihkan kekayaan di dalam negara Malaysia secara seimbang kepada semua kaum terutamanya kaum Bumiputera yang merupakan kaum teramai di Malaysia tetapi juga merupakan antara kaum termiskin di Malaysia.  Dasar Ekonomi Baru pun gagal memastikan 30% kekayaan negara menjadi milik orang Melayu.

Homo cun tak mahu jadi kaya kerana itu semua tidak penting.  Yang penting bagi homo cun hanyalah bontot sayangku!  Dan homo cun langsung tak hairan pun pada pensabotaj-pensabotaj yang sudah tentunya dibayar oleh pihak-pihak tertentu untuk menggagalkan usaha murni kerajaan untuk membela nasib petani Melayu.

No comments:

Post a Comment