Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Wednesday 15 February 2012

Cinta sepantas kilat



Homo cun ni nak tergelak la baca status sayangku tunaikan umrah di Mekah.  Kalau ya pun nak tipu,  agak-agak la.

 

Tak boleh membontot di Mekah nanti Allah bayar cash.  Nak membontot kena pegi Eropah atau Amerika atau Indonesia.

Macam la homo cun ni tak tau perangai dan belang (aummmmmm) sebenar sayangku masa dia mengaum sewaktu menikmati kelazatan bontot.

Jenis macam homo cun dan sayangku ni tak suka cinta yang lembab macam siput babi,  tapi lebih suka pada cinta yang cepat macam kuda.

Siput babi,  kura-kura,  dan sloth yang lembab boleh pegi mampus.  Arnab,  singa,  harimau tu boleh pegi meliwat.

Sebab kalau dah suka ni,  pegi je cakap aku suka kau,  aku nak bontot kau sekarang jugak. 

Jangan buat malu-malu kucing,  hendak tapi malu.  Hendak buat cara hendak.  Kata je aku nak engkau.

Kalau ya pun nak pegi membontot di luar negara,  ajaklah homo cun ni sama.  Bukankah minggu lepas pun sudah pegi membontot di luar negara.

Tak puas lagi?  Memang nafsu sayangku terhadap bontot ni gelojoh sangat.  Kalau boleh sayangku ni nak je membontot setiap hari.

Bukankah homo cun ini sedia memberikan bontotku kepada sayangku bila-bila masa sahaja?  Nak juga membontot dengan kote besar di luar negeri.

Sakit hati homo cun ni!  Aku kerat kote bengkok kau baru kau tau.

No comments:

Post a Comment