Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Sunday 19 February 2012

Sayangku seorang yang sering bercakap benar



Homo cun ni seronok sangat la mengikut sayangku ke sana ke mari.  Al maklum sajalah pilihan raya ke 13 ni sudah dekat sangat.

Homo cun ni mesti meliwat kuat-kuat agar dapat memastikan sayangku berjaya menjadi perdana menteri Malaysia yang 7 sedikit masa nanti.

Nanti bolehlah homo cun ni menjadi lelaki gigolo first gigolo yang akan mendapat segala bentuk keistimewaan termasuk dapat meliwat di pejabat Perdana Menteri di Jabatan Perdana Menteri.

Meliwat di tepi jalan boleh,  meliwat di kedai mamak boleh,  meliwat di PWTC boleh,  semuanya meliwat di depan khalayak ramai.  Akhirnya Seksualiti Merdeka dapat direalisasikan.


Selepas ini satu bangunan yang se-gah PWTC akan didirikan khusus untuk golongan LGBT berpesta seks di situ bila-bila masa yang mereka suka.

Seronoknya homo cun ni bila dapat membayangkan apa akan berlaku apabila sayangku sudah ditabalkan menjadi perdana menteri Malaysia yang ke 7 nanti.

Sayangku ni memang tidak pandai berbohong dan tidak ada langsung riak muka yang membuktikan dia berbohong apabila dia melakukannya.

Sebagai contohnya sayangku pernah berkata "Saya menyokong semua usaha untuk menjaga keselamatan negara Israel, kata Anwar, walaupun tidak mengesahkan akan membuka hubungan diplomatik dengan negara Yahudi (Israel), sesuatu langkah yang menurutnya tertakluk sama ada Israel akan menghormati aspirasi rakyat Palestin."

Lepas tu dia berkata pula "Saya ditanya (WSJ), Anwar kamu kenapa benci sangat, musuh sangat Israel, tiap-tiap kali keluar kenyataan kutuk keganasan Israel. Itu soalan daripada WSJ kepada saya.

"Saya kata, saya kecam sebab Israel ganas, zalim dan tidak mengiktiraf hak rakyat Palestin. Dan dicatat di situ (laporan WSJ) Anwar sedia terima Israel," katanya pada program ceramah di Markas Pas Cawangan Kampung Mengkasar di sini malam tadi.

Seingat homo cun di sepanjang pengliwatan kami berdua,  sayangku tak pernah pulak secara keras menentang Yahudi secara lisan.

Sayangku tu memang mulia kerana sering bercakap benar.  Orang sebeginilah yang patut kita angkat dan julang sebagai perdana menteri Malaysia yang ke 7.

No comments:

Post a Comment