Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Wednesday 22 February 2012

Satu homo pegi sejuta homo lain datang























Sial punya sayangku yang curang tu dengan homo gedik.  Takpe.  Sayangku pegi cari homo gedik,  homo cun pegi cari pondan lembut dan comey.



Homo cun tengah stres tu pasal semalam pegi membontot sepanjang hari dan sepanjang malam dengan pondan di Lorong Haji Taib.

Sampai melecet habis konek dan bontot homo cun.  Dah membontot 24 jam tanpa henti mestilah melecet habis.

Sejam sorang pondan.  24 jam,  24 orang pondan.  Banyak habih duit aku,  nasib baik duit aku dapat dari sayangku yang cerdik tu.

Apahal la pondan-pondan suka jantan pegi melepak dan membontot di Lorong Haji Taib?  Buat jatuhkan nama lorong tu je.

Kalau di Lorong sayangku tu takpe la jugak.  Sebab nama lorong tu pun dah menggambarkan kegiatan meliwat kami tu.

Orang yang suka bontot macam aku dan sayangku ni memang otak tak betul sikit.  Mana ada binatang dalam dunia ni yang suka sesama jenis?

Jadi homo cun dan sayangku ni lebih teruk tarafnya dari binatang lagi sebab suka perkara yang binatang pun tak buat.

Homo cun ni cuma suka suka sama suka.  Kalau tak suka sama suka tu baik buat cenggini je.

Hati pun senang,  diri pun dapat dipertahankan,  maruah dapat dijaga,  dan lepas ni takde sapa dah berani nak paksa korang membontot lagi!




No comments:

Post a Comment