Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Tuesday 3 April 2012

Bontotku leaking (2)



Penat betul homo cun terpaksa melayan nafsu songsang sayangku tu yang tengah stres sebab pilihan raya umum semakin dekat.

Maklum sajalah sayangku kena draf apa yang akan diperolehi oleh golongan LGBT sejurus selepas sayangku menjadi perdana menteri Malaysia.

Banyak tu keistimewaan dan kelebihan yang akan diperolehi oleh puak LGBT tu termasuk perubatan percuma.

Ini ialah sambungan dari artikel homo cun yang lepas yang berkait dengan artikel kali ni.

Ini homo cun bagi sambungan apa yang sayangku dah kelentong pada Julian Assange.

Sayangku membuat cerita sedih tentang makanan pertama yang sangat diinginkan olehnya adalah durian walaupun hotel-hotel tidak dapat menerima durian kerana baunya yang tidak dapat diterima oleh sesetengah orang.

Dia juga menambah dia telah mendapat rawatan di Hospital Munich,  Jerman (untuk satu sakit belakang yang tak pernah wujud) sehingga pulih dan mampu tunaikan janji untuk bercuti bersama isteri mithali di Tajmahal,  India.

Sayangku juga mengatakan beliau telah mengunjungi bapanya selepas keluar dari tahanan kerana sewaktu di dalam  tahanan ibunya telah meninggal dunia.  Sedih betul!

Sayangku memang pandai menipu buat cerita sedih.  Dia juga mengatakan tuduhan bahawa dia melanggan pelacur adalah tidak berasas seperti juga tuduhan liwat terhadapnya tiada bukti.

Apa pula takde bukti bila perisikan asing pun ada bukti lebih daripada itu yang boleh digunakan untuk mengugutnya mengikut apa sahaja telunjuk mereka?  Homo cun tak kisah pun.

Nak duit dari dana Yahudi je sebab tu layan sayangku bila dia nak bontot.  


Sayangku juga menambah lagi penipuannya bila
mengatakan media utama di Malaysia tidak memberi ruang untuk publisitinya sehingga beliau terpaksa bersetuju dengan memberikan wawancara ini kepada media asing.

No comments:

Post a Comment