Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Friday 20 April 2012

Bontotku leaking (4)



Seronok betul menemani sayangku ke luar negara pada setiap minggu untuk majlis santai bersama-sama pelajar di luar negara.

Majlis santai bersama-sama pelajar ni la cara sayangku mempengaruhi pelajar luar negara supaya menyokongnya sebab sayangku ni santai saja bersama-sama pelajar-pelajar universiti luar negara tu menyebabkan mereka tu rasa dihargai.

Sayangku ni tau banyak strategi untuk menangi hati orang bukan saja melalui hubungan seks sesama jenis sahaja.  Dan menjadi orang yang mudah diakses oleh pelajar yang sedang menuntut di luar negara adalah satu cara halus untuk menjadi idola mereka.

Tang strategi tu memang BN kalah jika nak dibandingkan dengan sayangku yang mendapat bantuan terus dari CIA.

Ok jom homo cun sambung pembebelan yang dilakukan oleh sayangku pada Julian Assange.  Sayangku mengatakan kebanyakan warga Malaysia bukan Melayu terima bahasa Malaysia sebagai bahasa kebangsaan tetapi melampaui batas jika kerajaan hapuskan bahasa-bahasa lain.

Memanglah kerajaan Malaysia ni bagus amalkan demokrasi dan benarkan rakyatnya bebas berbahasa bukan seperti Indonesia yang mana orang Cina pun boleh fasih berbahasa Indonesia.  Kerajaan Malaysia memang tak patut ikut cara Indonesia.

Tetapi kalau PR berkuasa di Malaysia,  memang patut ikut cara Indonesia yang membenarkan penganut agama Kristian berkahwin dengan penganut agama Islam.  Nanti anak tu boleh ikut suka hati dialah nak ikut agama mana.

Sayangku pun buat cerita lagi sama juga sekiranya agama digunakan sebagai alat untuk menghalang orang bukan Islam dari mengamalkan agama masing-masing.

Sayangku berkote bengkok juga mengatakan Pulau Pinang tu contoh terbaik negeri pelbagai kaum (multiracial).

Dia juga menerangkan dia dilahirkan di Pulau Pinang yang mana majoriti penduduk di situ ialah masyarakat Cina dan tidak wujud apa-apa masalah antara kaum tetapi yang mewujudkan masalah ialah kerajaan pemerintah menyokong kumpulan pelampau untuk mengacau kerajaan negeri Pulau Pinang yang dipimpin oleh Lim Guan Eng.

No comments:

Post a Comment