Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Thursday 12 April 2012

Bontotku leaking (3)



Sayangku bertambah stres semakin dekat PRU ni.  Mana tidaknya? Ketua Penerangan PKR Ampang pun buat hal la pulak mendesak supaya Azmin Ali menjawab semua pertuduhan para blogers ke atasnya.

Lepas tu homo cun la pulak stres sebab terpaksa melayan nafsu buas sayangku yang memuncak-muncak setiap kali dia stres.  Sakit lubang bontotku dikerjakan sayangku.
 
Jawab salah tak jawab pun salah.  Tapi kalau tak jawab nanti nampak sangat salahnya.  Jawab pun lagilah salah sebab memang dah salah pun.  Tapi kalau tak jawab nampak sangat tidak ada kredibiliti sebab tidak pun nafikan tuduhan.

Okay jom sambung cakap benar sayangku pada Julian Assange hari tu.  Sayangku meneruskan dengan mengatakan tak mesti bentuk pakatan keselamatan antara Malaysia dengan Australia tetapi harus mewujudkan persefahaman serantau.

Sayangku beri alasan Malaysia akan dapat halang ancaman dari luar dan mencapai kestabilan negara dengan adanya persefahaman serantau.  Dalam hati kecil sayangku kalau boleh mau je kalau Israel dapat bina pangkalan tenteranya di Malaysia.

Tapi tulah.  Pihak Pakatan Rakyat pun tau kerajaan Malaysia takkan dapat dijatuhkan melalui pilihan raya sebab tulah pelbagai onar dan siri demonstrasi haram didalangi parti sayangku dan ahli parti Pakatan Rakyat supaya berlaku huru-hara dalam negara dan pihak asing dapat campur tangan dengan alasan membantu redakan huru-hara. 

Cakap benar sayangku diteruskan lagi dengan menyatakan beliau tidak bersetuju dengan musuhnya mamak kutey yang jahat yang telah memecat sayangku dari jawatan TPM sebab suka sangat meliwat kerana tindakan mengasingkan negara Timur dan Barat dengan memberi tumpuan semata-mata kepada negara Timur dan mengabaikan negara-negara jiran seperti India,  Australia dan New Zealand.

Sayangku terus membebel dengan kata salah kalau warna kulit menjadi faktor pemilihan.  Sebab sayangku tak pernah memilih warna kulit hanya pilih kote sesama jantan.

Homo cun pun tak paham sangat la pembebelan sayangku sebab cakapnya berbelit sangat macam keling.  Sayangku tambah lagi dengan kata persefahaman serantau antara Malaysia dengan negara China,  India dan Australia adalah jauh lebih berkesan daripada mewujudkan sebuah pakatan keselamatan yang akan memakan kos amat besar bagi Malaysia.

Sayangku terus lagi membebel dengan kata kepentingan toleransi dan sifat saling menerima kesamaan dan perbezaan di antara kaum di Malaysia.  Nanti homo cun akan sambung lagi apa yang dibebelkan oleh sayangku dalam artikel seterusnya.

No comments:

Post a Comment