Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Friday 27 January 2012

Hakim bahalol atau sayangku cerdik sangat?




Bangsat betul la hakim yang telah mengadili perbicaraan sayangku tu.  Tu bukan aku yang kata.  Aku cuma ulang balik apa yang sayangku katakan.



Sayangku pernah kata hakim tu bahalol.  Asyik ulang kata liwat tu fitnah.  Ini satu konspirasi jahat.

Lancau punya hakim sebab bebaskan sayangku tu dari tuduhan meliwat sepul bontot tersepul tu.  Yalah.  Patutnya hakim tu dapati sayangku tu bersalah.

Barulah boleh sayangku tu mulakan satu rusuhan reformasi untuk bebaskan sayangku dari konspirasi jahat kerajaan untuk menjatuhkan sayangku tu. 

Peliaq betul la sebab perancangan dah musnah!  Ingatkan boleh la wat rusuhan dengan letupan 3 bom tu bila sayangku dipenjarakan 6 tahun di Sg Buloh.






Semuanya gara-gara hakim bahalol tu la sebab bebaskan sayangku,  semuanya dah tak menjadi.

Tapi rupa-rupanya dengan keputusan hakim bahalol tu,  seperti kata sayangku tu la,  nampaknya hakim tu tak la bahalol sangat.

Mungkin yang bahalolnya tu ialah orang yang kata hakim tu bahalol.  Sebab dia yang kata hakim tu bahalol,  sebelum hakim tu keluarkan keputusan.

Sayangku ni sebelum ni berkali-kali nakkan hakim baru.  Tengok-tengok hakim ni jugak yang telus dan lepaskan dia dari fitnah.

Jadi sebelum tuduh orang lain bahalol tu,  lain kali tunggu dulu la keputusan penghakiman.  Jangan sendiri nak jadi hakim!  Kan dah malu...  Kesian sayangku!

No comments:

Post a Comment