Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Friday, 20 January 2012

Puaskan diri sendiri kalau tak dapat membontot!



Seronok membontot!  Memuki taklah seseronok membontot!  Membontot tu boleh dilakukan dalam pelbagai posisi yang menyeronokkan.




Menonggeng,  mengiring,  meminggir,  69,  semuanya boleh.  Yang paling sedap tu meminggirlah dong!  Apa itu meminggir?  Tanya Sukma Dermawan.

Sebab tulah aku naik angin hari ni bila sayangku ini memandai la pulak menidakkan bahawa Pakatan tidak pernah menghalalkan homoseks.

Tak payah la nak menipu homo cun-melecun ni homo.  Ko tu pun homo macam aku jugak.

Jangan berlakon baik la sebab aku pun tau ko tu bukannya baik sangat.  Kalau ko nak bontot aku pun bole je. 

Kalau ko berkenalan dengan aku mesti ko akan terus je mintak bontot aku sebab tak tahan dah melihat homo yang secun aku nih.





Mesti kalau aku tolak permintaan ko,  ko akan merengek-rengek macam homo yang sedang gersang gile.

Dah berapa lama ko tak dapat bontot ni?

Tak payahlah susah-susah nak merayu lagi.  Ko puaskan saja diri ko sendiri.  Takkan tak tau nak buat?

Masukkan je tangan ke dalam seluar dan ....   Kalau rasa tersekat,  buang je seluar tu.  Bukannya ada cawat besi pun dalam seluar tu.

Buang seluar lagi senang nak puaskan diri sendiri tu.  Tangan tu naik turun naik turun cepat-cepat sikit sampai keluar air.  Tu pun nak kena ajar!

No comments:

Post a Comment