Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Thursday, 19 January 2012

Sumbang muhrim lebih teruk dari meliwat



Aku homo cun rasa nak termuntah bila terbaca tentang bapa lancau yang sanggup merogol darah daging mereka sendiri.

Kalau ya pun nak mengongkek,  apakah tidak ada pelacur murahan atau atasan yang boleh dikongkek?

Ini tidak.  Sanggup jugak rogol darah daging sendiri.  Orang yang suka rogol anak sendiri ni lebih gila dari kegilaan orang homo macam aku ni.

Sekurang-kurangnya aku homo cun ni gila bontot je,  takde nak gila pi rogol puki anak sendiri.... Kalau dia sanggup rogol anak sendiri,  apakah dia pun sanggup rogol mak dia sendiri?  Pukimak betul!

Contohnyalah.  Sayangku DS Anwar Ibrahim tu pun homo gila bontot macam aku homo cun ni jugak.  Tapi dia takdelah segila sampai sanggup nak rogol anak sendiri...

Atau mungkinkah dia telah pun meliwat Nurul Izzah atau Ehsan atau dengan Jijah sekali?







Baca berita gila di bawah :

Bapa rogol anak dijel, sebat

JOHOR BAHRU – “Ini adalah kesalahan paling keji.”

Demikian kata Hakim Salawati Djambari kepada seorang petani yang dihukum penjara 20 tahun dan 10 sebatan oleh Mahkamah Sesyen di sini semalam selepas mengaku bersalah merogol anak perempuannya beberapa kali sekitar Oktober lalu.

Salawati menjatuhkan hukuman tersebut selepas tertuduh yang berusia 53 tahun mengaku bersalah merogol anaknya yang berusia 16 tahun dan memerintahkan hukuman tersebut dijalankan bermula dari tarikh tangkapan dibuat iaitu pada 30 Oktober lalu.

Beliau berkata, perlakuan seperti itu adalah sesuatu yang tidak seharusnya dilakukan oleh seorang bapa terhadap anak kandungnya sendiri.

“Sebagai seorang bapa, kamu seharusnya melindungi anak sendiri dan bukannya merogolnya. Anak kamu juga mungkin akan mengalami trauma sepanjang hayatnya,” kata beliau.

Tertuduh yang hadir memakai kemeja kotak-kotak dan berseluar panjang bagaimanapun tidak menunjukkan sebarang reaksi ketika hukuman itu dijatuhkan.

Source: Kosmo

Lagi berita tentang bapak yang gila puki anak sendiri:

JERANTUT:  Seorang lelaki yang sudah kematian isteri, bukan saja tergamak merogol anak tunggalnya berusia lapan tahun malah lelaki durjana itu juga sanggup bergaduh besar dengan ibu dan adik perempuannya selepas keluarganya tampil membuat laporan polis berhubung tindakan kejamnya itu.

Mangsa, seorang murid tahun dua sebuah sekolah rendah di bandar ini dikatakan dirogol bapanya sendiri yang berusia 32 tahun ketika sedang mandi di bilik air rumah mereka di Kampung Jalan Batu Satu, dekat sini, kira-kira jam 2 petang, 14 Oktober lalu.

Sebelum kejadian, kanak-kanak malang itu baru pulang dari sekolah, masuk ke bilik air untuk mandi tanpa mengetahui gerak-gerinya diperhatikan oleh bapanya dan mangsa yang murung menceritakan perbuatan jijik itu kepada ibu saudaranya selepas didesak berbuat demikian.

Ibu saudara mangsa yang terkejut mendengar pengakuan mangsa kemudian menceritakan insiden itu kepada ibunya dan kedua-dua mereka memanggil suspek untuk mendapatkan cerita sebenar daripadanya.

Ketika ditanya, suspek mula berang dan bergaduh besar dengan ibu serta adik perempuannya itu dan dia turut dikatakan cuba bertindak agresif terhadap mereka.

Pemangku Ketua Polis Daerah, Deputi Superintendan Zakaria Kassim, berkata nenek serta ibu saudara mangsa membawa kanak-kanak malang itu membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Jerantut kira-kira jam 2 petang, sehari selepas kejadian.

“Lelaki itu turut membuat laporan polis, dua jam selepas itu dengan tujuan mahu mengelak daripada dikenakan sebarang tindakan selain mengadu dirinya dikasari oleh adik perempuannya. Dia ditahan sejurus selepas membuat laporan berkenaan,” kata Zakaria.

Sumber:-HM-

Teruk betul bapak-bapak keparat tu.  Lebih teruk dari bapuk-bapuk yang hanya membuat hubungan dengan sesama bapuk cun lain secara suka sama suka,  bukan secara paksa.

No comments:

Post a Comment