Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Wednesday 11 January 2012

Hidup Datuk Seri Anwar Ibrahim!


Padan muka UMGNOK pukimak.  UMNGOK ni memanglah pantat!  Ada hati ke nak konspirasikan DS Anwar Ibrahim,  yang amat2 ku sayangi dan cintai.  Aku sememangnya tau Anwar Ibrahim ini memang suka bontot sejak MCKK lagi.

Aku ni suka bontot jugak sebab tu aku ni sokong sangat pembontot.  Burit mak hang la UMNGOK kerana cuba nak konspirasikan kekasih awal dan terakhir aku tu.  Korang pi mampus la.   Sepatutnya negara ni jadi negara hub peliwat nombor satu Asia.  Hidup seks sesama jenis!  Aku suka kote aku masuk dalam bontot jantan.

Ha!  Itulah yang kekasih aku nak wat tu kalau dia jadi Perdana Menteri.  Nanti aku nak membontot kat mana-mana pun bole je la.  Korang jangan jeles plak.  Aku nak kawin dengan Anwar Ibrahim pun boleh nanti.  Aku nak menandingi mamat Melayu yang kawin di obersea tu.

Sudah lama aku mengidam untuk kawin dengan Anwar Ibrahim.  Bolehlah aku jadi madu lelaki kepada Jijah nanti.  Jijah dah tua kerepot.  Mana boleh berebut dengan aku yang muda perkasa!  Sekali aku tolak itu Jijah,  bedebuk macam kambing busuk dia jatuh.  Ko takyah berangan la nak berebut laki dengan aku nyah oiiiii!

Perkahwinan sejenis akan dihalalkan .... Hooray!   Bolehlah aku meliwat sampai kote aku melecet-lecet.  Pedis adussss.  Harap-harap tak kena AIDS dah la.  Kan mampus aku sebelum dapat meliwat lagi.  Hobi aku ni meliwat.   Aku tak suka betina.  Aku suka jantan.  Jantan yang berperut kempis macam sayangku Anwar Ibrahim.

Anwarku sayang!  Kenapa ko meninggalkan aku untuk ke India?  Keling-keling tu mesti tak dapat memuaskan nafsu ko macam aku dapat puaskan ko.   Aku je tau apa yang ko suka.  

Sampai ati ko tinggalkan aku.  Sial punya jantan.  Ko balik nanti siap ko!  Dah la dulu ko ambik 'coffee boy' ko tak bagitau aku.  Sekarang ni pun ko pi ke India senyap2 ya.  Nak cari bontot daralah tu.

Sekali lagi ko kecewakan aku siap ko nyah!  Aku sebarkan gambar-gambar kita tengah bermesraan di bawah cahaya rembulan di Youtube nanti punahlah kareer politik ko nyah!   Baru ko sedar langit tu tinggi rendah.  Baru ko tau nak merengek mintak maap kat aku.

Betina tak best.  Jantan best.   Kuat lagi kemutan lubang bontot!  Kalau dah longgar,  senang citer,  pi jalani pembedahan ketatkan bontot.  Jadi bontot dara balik nyah! 

Oh sayangku!  Baliklah cepat dari India.  Kalau boleh ko belikan aku alat-alat seks jugak ya yang sebagai cenderahati.  Bolehlah kita gunakan alat-alat bantuan untuk bercengkerama.






No comments:

Post a Comment