Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Monday 16 January 2012

Suka sangat dengan pemansuhan undang-undang lapuk mendakwa peliwat



Aku homo cun ini amat-amat teruja dan telah melompat kegirangan dengan kenyataan menyokong hak asasi LGBT yang telah dinyatakan secara begitu terbuka oleh pemimpin yang amat ku idolakan selama ini. 

Bagi mereka yang tak setuju dengan kami yang mempunyai hak untuk kebebasan seks ini,  korang boleh pegi mampuslah.  Pegi terjun bukitlah dan jangan kacau kebebasan seks kami.

Kami suka meliwat dan kami akan terus meliwat sampai kami mampus! 

Kalau boleh,  bontotku juga akan ku dermakan kepada sayangku itu.  Apa sahaja demi kesayanganku.  Walaupun aku terpaksa korbankan bontotku!

Kerana itu bukan satu pengorbanan,  malah satu kesukaan,  sukarela yang suka sama suka!  I like it so much!

Inilah di antara petikan wawancara di antara BBC news dan juga sayangku DS Anwar Ibrahim yang merupakan homo separuh abad dan bukan homo cun seperti diriku tentang keputusan tidak bersalah terhadap tuduhan meliwat Saiful Bukhari Azlan.

Question :  How far do you want that message of freedom to go because your case that you've just been acquitted over,  that generated a really a newly invigorated gay rights movement in your country that there are a lot of people stepped up to battle over that even though you have been acquitted.  Are you prepared to take that idea of anti discrimination as far as gay rights?

Answer :  We will have to review some of this archaic laws.  We Muslims and non Muslims in Malaysia generally believe and committed to support the sanctity of marriage between man and woman.  But we should not be seen to be punitive and consider the archaic laws as relevant.  We need to review them.  We do not promote either homosexuality in the public sphere or domain. I don't think we need to make apologies towards that.  But I think to use this sort of legislation to be punitive,  punish innocent people,  cannot be condoned or tolerated.

Terjemahannya : 

Soalan  :  Sejauh mana anda mahu mesej kebebasan pergi kerana di dalam kes yang anda baru dibebaskan,  yang menghasilkan satu pergerakan hak-hak asasi homoseksual yang lebih cergas di dalam negara anda di mana ramai orang masih berperang tentangnya walaupun anda telah dibebaskan.  Adakah anda bersedia menerima idea anti diskriminasi sejauh hak-hak asasi homoseksual?

Jawapan : Anwar menjawab “kami perlu menyemak semula sebahagian daripada undang-undang lapuk kami.”

“Kami masyarakat Islam dan bukan Islam di Malaysia secara keseluruhannya percaya dan komited untuk menyokong kesucian perkahwinan antara lelaki dan wanita tetapi kami tidak harus dilihat sebagai menyusahkan dan menganggap undang-undang lapuk sebagai relevan.”

Yeah.  Hidup Datuk Seri Anwar Ibrahim!  Kaulah sayangku dan intan payungku! 

No comments:

Post a Comment