Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Saturday 14 January 2012

Berterus-terang lebih baik dari jadi homo hipokrit!



Jangan jadi hipokrit dan cibai.  Aku ni bukan hipokrit.  Aku mengaku pun aku ni homo cun.  Walaupun aku ni homo cun,  aku kenal la jugak sekor dua ahli PAS ke atau penyokong PAS ke,  yang pegi clubbing.

Ya beb!  Ahli PAS pegi clubbing.  Kalau dah pegi clubbing tu,  mesti kena togok arak jugak.  Bila dah mabuk tu,  mesti kena kongkek jugak dengan pelacur mana-mana tu.

Tak cukup dengan tu,  yang dok dekat dengan sempadan Thailand tu lagilah seronok,  boleh seberang je cari puki pelacur.   Pasal tu la kena AIDS,  lepas tu jangkitkan pulak pada bini.

Baik jadi macam aku ni.  Homo yang cun yang takkan menyeksa pompuan atau betina.   Aku hanya akan seksa jantan-jantan cun je.  Kalau aku kena AIDS,    jantan-jantan tu pun pasti kena AIDS juga. 

Tapi ramai jugak la yang homo cun macam aku ni hipokrit.  Konon tak mau tunjuk pada keluarga diri gay,  sanggup pi kawin dengan pompuan mana-mana yang family nak aturkan.

Lepas tu hancurkanlah hidup dia.  Sebab sekali dah jadi homo cun macam aku ni,  kalau kawin dengan pompuan pun,  mesti tak dapat lupakan kenikmatan kemutan lubang bontot yang menyegarkan itu.

Aku tak hipokrit.  Aku mengaku terang-terangan aku homoseksual suka sesama jantan.  Bukan macam sesetengah homo lain tu yang dayus.  Nak cover line dia homo,  dia pi nikah dengan pompuan atau betina.  Lepas tu asyik meliwat bini la jawabnya.  Kesian bini tu.  Apa salahnya sampai ko dera dia cenggitu?

Kalau ko ni jantan suka sesama jantan,  ko mengaku sajalah.  Jangan jadi hipokrit.  Lepas tu cari jantan lain, tinggalkan bini di rumah gersang sorang-sorang.  Sampai kena pi cari jantan normal yang lain.  Dah ko tu homo.

Suka katakan suka.  Terus terang je la.  Tak suka katakan tak suka.  Jangan sampai orang lain kena jadi orang tengah pulak menyampaikan pesanan.  Ko ni bukannya budak darjah satu.

Semua pun dah dewasa.  Jangan jadi malu-malu babi pulak.  No games!  Suka jantan,  pi kat jantan tu cakap kat dia aku suka ko.  Jom meliwat!  Ha kan ke senang cenggitu.  No games babe!

Kalau jantan homo tu pun suka ko,  ko pun senang hati,  dia pun senang ati sebab sama-sama boleh meliwat suka sama suka.

No comments:

Post a Comment