Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Friday 13 January 2012

Kote ko pemandu bodoh!



Haram jadah tul lah babi-babi yang bukan homo atau lesbian yang suka bawak kereta macam siput babi nak mampus.  Ke tepilah ko,  bagi orang homo laju ni nak lalu!  Korang yang lembab tu jangan perasan laju la.

Kami yang homo ni walaupun nampak lemah-lembut mengalahkan perempuan,   tapi kami bawak kereta ganaz giler beb!  Mengalahkan jantan lagi!  Lembab lagi aku langgar ko berkecai nanti!

Dah tau bawak keter macam siput babi yang terhegeh-hegeh,  janganlah dok di jalan paling kanan.  Pandulah di jalan yang tengah atau kiri.  

Macamana korang ni lulus ujian memandu keter ni?  Adakah korang dah rasuah orang yang uji ko memandu tu?  Dah bagi dorang tu puki atau bontot korang kat dia?  Berbaloi tak korang bagi puki atau bontot korang tu kat depa?

Yang paling kanan adalah untuk yang paling laju,   tu pun susah nak paham atau sengaja nak susahkan orang lain?  Korang ni memang manusia jenis suka nak susahkan orang lain terutamanya orang homo yang kiut-miut macam aku nih.


 

Sebab tu ikut suka hati mak bapak ko je nak pandu di jalan laju,  sedangkan ko tu bawak keter lembab nak mampus.

Kalau aku ni ada kereta kebal,  memang dah hancur lebur korang aku langgar sampai lebur.  Dah tak reti bahasa sangat.  Patutlah ramai orang mulut terkumat-kamit masa bawak keter.  Dok maki-hamun korang yang lembab nak mampus ni lah.

Patutlah ramai yang jadi samseng dan pembuli jalan,  silap sikit pukul orang,  stres sebab ramai mangkuk ayun biul yang bawak keter menyusahkan orang lain.  Tak reti nak bawak gilah naik bas.

Terhimpit macam sardin dalam tin dengan semua Mat2 Indon atau Bangla yang akan ambik peluang raba betina gatal tu di dalam bas.  Kalau jenis homo tu,  ambik peluang raba jantan cun di dalam bas.

Itulah patutnya menjadi balasan kepada pemandu mangkuk ayun biul yang bawak keter 40 km sejam.  Ke tepilah!

No comments:

Post a Comment