Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Tuesday 24 January 2012

3 petua mengorat homo cun



Aku ni sorang homo cun yang akan mendedahkan 3 rahsia dan petua mengorat homo lain.  Ni rahsia negara puak homo cun je.  Orang lain tak tau.  Mesti homo lain kata aku ni pengkhianat sebab dedahkan rahsia homo cun.



Pertamanya,  jangan ikut yang biasa.  Ikut yang luar biasa.  Lu tak paham.  Yang biasa tu lubang puki pompuan.  Tak seronok langsung.  Maknanya masukkan la konek keras kamu tu dalam lubang bontot.  Ada paham?

Kemutan lubang bontot tu lain dari kemutan lubang puki.   Sekali terkena kemutan lubang bontot,  sampai mati la ko akan jadi homo walaupun ko kawin dengan pompuan,  tetap tak dapat melupakan kemutan lubang jubor yang maha harum.

Petua kedua.  Jangan main-main.  Jangan jual mahal.  Jual murah-murah dan teruskan membontot bila dapat je peluang membontot.  Jangan tunggu lama-lama,  nanti bontot idaman disambar orang.

Petua ketiganya ni istimewa la sikit.  Sebelum melakukannya di depan homo yang korang suka,  korang kena praktis betul-betul depan cermin.  Biar menjadik.  Tak jadik malu bebe!

Gerak-gerakkan dada ko tu dalam aksi penuh menggoda sampailah si dia homo yang ko suka tu tergoda.  Lepas tu biarkan si dia tu baling buah strawberi pada dada ko tu.

Homo cun ni suka sangat pada karipap.  Ni dah terjangkit hobi makan karipap sayangku tu la.  Dah dia yang mengajar aku meliwat,  dia pun mengajar aku makan karipap.




Tapi karipap yang homo cun suka ni spesel sikit lor.  Karipap daging lembu yang halal.  Karipap daging babi ni homo cun tak suka.  Tak halal!

Kalau Tungging Cam Monyet dan Dubur Carik tu bolehlah makan karipap daging babi sebab depa tu bukan Islam dan boleh makan babi.

Oh ya lupa plak nak citer.  Dubur Carik tu pulak partner Tungging Cam Monyet tu menyonglap duit RM2.7 juta tu.  Kaya cepat beb songlaplah duit.  Lepas tu rahsia syarikat juallah pada orang parti sayangku supaya nanti boleh burukkan kerajaan dan usaha Melayu memajukan Melayu.

Sayangku tu lain la.  Apa jenis karipap pun dia taram.  Bukan macam aku ni yang suka memilih.  Mestilah pilih karipap terbaik beb.  Kan dapat yang basi pulak terkenalah cirit-birit plak.

Tapi cirit-birit tu memanglah lebih memuaskan lebih dari terkena sembelit.  Terkena sembelit itu terlalu menyeksakan.  


Sakit bontot,  terkemut-kemut meneran untuk mengeluarkan taik yang keras.  Aku rasa tu mungkin lebih kurang sakit nak beranak bagi orang pompuanlah.

Nanti kena plak pi ke hospital Pusrawi untuk mendapatkan rawatan.  Lepas tu kena halau pi hospital kerajaan plak sebab ubat sembelit habih.

No comments:

Post a Comment