Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Wednesday, 18 January 2012

Aku lebih gembira dari bini sayangku. Apa punya bini da?



Azwan Ali merupakan heroku kerana sanggup menghina mamak kutey tua yang dah nak mampus tu.

Sayangku pun tak payah la nak mohong nyah ni.


Nyah ni kan bukan seorang homo cun yang hipokrit tapi homo cun yang secara terbuka mengaku diriku ini homo.

Pukimak dajal sial ko ni sayangku.  Kenapakah sayangku nak berlakon alim pulak,   sedangkan dirimu baru saja melepaskan hawa nafsumu itu di lubang bontot hero hindustan yang tak secun diriku.

Kenapa pulak nak menafikan siapa diri kita sebenarnya?  Kalau gay,  katakan gay.  Barulah senang hati dan tidak menipu diri sendiri.  Penafian tu bukannya menipu orang lain tapi hanya menipu diri sendiri.

Yalah,  tiru macam homo cun ni,  yang secara terbukanya mengaku kehomoseksualan diriku yang cun ini.  Bukan macam ko tu,  berlakon je alim tapi suka jugak kegiatan homo cun seperti aku.

Tergamak peguammu itu menipu dan menafikan tentang keluarga sayangku yang gembira dengan pembebasan sayangku itu.

Adakah ini muka isteri yang ceria?  Nyah rasa nyah lagi bergembira dengan pembebasan sayangku itu.  Ini sekor isteri derhaka.  Dah la bontot tak mau bagi,  muka pulak monyok je.





Kenapa monyok semacam ni?  Kalau ko takut diliwat,  ko tipon aku.  Aku bersedia menyerahkan bontotku padanya.

Hidup Gay News Thailand kerana keterujaanmu menyiarkan pembebasan sayangku itu.

We gays have to stick together!  And we have to die together!  Kalau kita tidak bersatu,  siapa lagi akan membela nasib homo macam kita ini???

Hidup Seksualiti Merdeka!  Dan jari tengah kepada Economist.com kerana sanggup menghina sayangku.  Ni mesti UMNGOK pukimak dah bayar dia ni untuk balun sayangku.

Pi mampuih la hang sebab nak mengenakan sayangku!





2 comments:

  1. KOTE BENGKOK PUN ADA PEMINAT SETIA....HUH DUNIA NAK KIAMAT.......BYEEEEEEEE

    ReplyDelete
  2. Kote bengkok tu banyak tenaga.Tentulah homo cun macam aku ni teruja dengan kota bengkoknya.Kote dia bengkok,kote aku tak bengkok.Sesuai sangat la tu...

    ReplyDelete