Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Friday 13 January 2012

Tikam bontot atau tikam belakang?



Korang pun mesti ada benda yang akan mencetuskan kemarahan korang kan?  So,  apa kata kite berkongsilah citer sikit.  Lagipun,  sekurang-kurangnya bolehlah kita melepaskan kemarahan kita ni.

Daripada pegi berjumpa pakar sakit jiwa dan menghabihkan duit ko,  baik ko lepaskan semua kemarahan ko kat sini jer.  Jimat duit,  hati pun senang,  jiwa pun tenang. 

Lagi baiklah dari satu hari nanti ko mengamuk pegi bunuh mak bapak,  adik,  kakak,  abang,  anak sedara ko.

Tak pun ko pegilah beli beberapa barang di kedai hardware,  boleh jugak ko wat bom buatan sendiri dan pegi je bom diri ko sendiri sampai mampus.

Tu pun kalau korang nak berkongsilah.  Citer jer.  Bukan berkongsi lubang bontot pun.  Aku takkan berkongsi lubang bontot jantan kesayangan aku dengan homo lain,  secun mana pun homo tu.

Ha!  Nyah ni jenis jeles taw.  Ko sentuh sayang aku,  mampus ko aku kerjakan nyah!  Walaupun aku ni homo yang lembut,  aku masih boleh kerjakan ko sampai ko mampus!

Manusia ni memang suka sangat tikam orang dari belakang.  Walaupun mungkin kita ni bukan jenis nak tikam orang dari belakang,  mungkin orang lain yang kita percayai akan tikam kita dari belakang.

Aku yang homo ni dah banyak kali terkena dah dengan jantan-jantan cun yang tikam aku dari belakang.  Aku rasa korang pun mesti pernah kena jugak la.  Asyik nak tipu duit aku je la.  Duit aku duit ko.  Duit ko duit ko.  Konek ko la!

Sesetengah jantan tu suka je nak control ko.  Mana ko skang ha?  Ko ngan sapa ha?  Ko kat mana ha?  Ko jangan kawan dengan jantan cun lain taw?   Aku delete semua kenalan jantan cun ko dalam FB k?  Pi mampus la ko!

Apa ko ingat aku ni lembu ko ke yang ko boleh control 24 jam sehari???  Aku ni manusia homo la woih.  Bukannya lembu homo yang boleh ko tarik ke kiri ke kanan macam orang takde kote atau otak.

Kalau ko la,  ko ingat ko suka tak orang wat ko macam lembu homo ditarik hidung ke kiri,  ke kanan?  Lu pikir la sendiri!  Pukimak ko!

No comments:

Post a Comment