Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Thursday, 12 January 2012

Aku Gay Pukimak Yang Gembira Sentiasa



Aku ni seorang gay yang sentiasa bergembira dengan kehadiran gay lain yang hensem. Konek aku terasa begitu tegang bila aku terlihat mana-mana lelaki jambu yang macho dan kiut.  Aku dapat merasakan air di batang aku yang begitu teruja untuk memancut keluar dengan begitu laju sekali.

Lagi besar konek
jambu-jambu kiut-miut,  lagi teruja aku nak beronani bersendirian.  Aku dapat membayangkan kesedapan bilamana konek aku itu memasuki lubang bontot jambu-jambu macho itu.

Bilik aku ni dipenuhi oleh gambar-gambar lelaki gay yang cun,  hensem,  comel dan macho.   Sebut saja siapa yang gay semuanya ada.  Elton John,  Boy George,  Stephen Gately,  George Michael,  Matt Lucas,  Neil Patrick Harris,  Adam Lambert yang mengancam habih,  Azwan Ali,  Azmin Ali,  sayangku Datuk Seri Anwar Ibrahim yang amat-amat ku cintai dan ku rindui...

Di Malaysia ini,  semakin banyak filem-filem gay tempatan yang sudah pun dikeluarkan di pasaran.  Comolot,  Anu Dalam Botol dan banyak lagi yang mungkin korang semua yang dungu tak tau dan tak mau ambik tau. 

Lancau betul mereka yang begitu anti dengan kehidupan gay.  Suka hati aku la nak jadi gay ke,  nak kena AIDS ke,   nak meliwat posisi mana ke,  nak mengiring ke,  apa korang peduli?  Aku pun tak peduli kalau korang nak pi rogol betina mana pun sebab aku bukannya minat betina,  aku minat dengan jantan cun.  Korang boleh ambik semua betina tu,  bagi je kat aku jantan.  Aku suka rogol jantan cun.   Lagi cun dia,  lagi aku nak rogol bontot montok dia.   Lubang bontot baunya memang wangi.  Lain dari bau lubang puki.

Dulu masa bapak aku masih hidup,  aku tak beranilah nak tunjuk terang-terang yang aku ni suka sesama jantan.  Yalah nanti mampus aku dikerjakannya.  Bapak aku tu panas baran. Kaki pukul bini.  Tu pasallah aku tak suka dengan perempuan.  Aku jadi suka sesama jantan sebab tak mau tengok perempuan lain menerima nasib yang sama dibelasah separuh mati oleh bapak aku yang gila.  

Tak heranlah aku pun jadi gila macam bapak aku jugak!!!   Bukan ke gila ni suka sesama jantan???  Betina ada tak nak.  Nak jugak dengan jantan!  Betina ni lemah dan lembik.  Jantan ni kuat dan macho.  Jantan memang best!  Syurga neraka mana wujud bagi aku ni.  Syurga bagi aku ialah mengongkek bontot tembam jantan cun!

Nasib baiklah dia dah mampus,  bolehlah aku ni nak mengongkek sesama jantan sesuka hati aku.  Mak aku pun mana berani nak bantah sebab aku yang bagi dia makan.  Dia tu bukan ada kerja pun.  Paling aku suka kalau aku panggil tukang urut jantan untuk mengurut badan aku.  Lepas sessi urutan tu bolehlah mengongkek satu round.  Syoik beb!

Jadi bagi mana-mana perempuan atau betina yang nak selamat dari mana-mana jantan pukimak yang akan merogol korang,  bolehlah mintak tolong aku berlakon jadi teman lelaki korang.  Korang jangan risau.  Korang akan selamat di tangan aku sebab aku minat jantan bukan perempuan atau betina! 

Abnormal is normal.

7 comments:

  1. MAAFLAH saya nak tanya..awak ni ugama apa dan bangsa apa? kalau pun awak minat jantan tapi kalau kau Islam,janganlah kutuk bapa kau yg dah mati,sepatutnya sebagai anak,kau doakan dia yang baik2 dan ampunkan dosa2nya.dia kat 'sana' mungkin terseksa.'seksa ' di sana amat dahsyat tak tenggambar dgn kata2.kita kat dunia takkan terlepas dari buat dosa... satu lagi kesian EMAK kau,jgn sakiti jiwa dan fizikal dia. Dia yg lahirkan dan bersusah payah besarkan kita. 'JASA'KITA beri dia makan tidak sama dgn jasa2nya besarkan kita.Kita jangan takbur dan lupa diri kerana 'MATI' tidak pernah mengenal usia,rupa,darjat dan ketika.Bila bila masa kita juga hampir kepadanya.Aku pun minat budak cun,pernah ada banyak pengalaman liwat budak2 cun sambil korek pusat dia,tapi dah nafsu aku mcm tu nak buat mcmana?tapi taklah korek sampai mencederakannya dan dia pun redha... Tapi aku masih menghormati normal2 manusia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun suka kat pusat...semua budak2 cun yg slim yg aku jumpa, aku bawa balik rumah atau hotel..mula2 akan aku buat....selak baju sbb nak tengok pusat dan perut dia...yg paling aku suka kalau pusat dia cetek dan berbutir didasar pusat dia..kalau tersembul pun best juga sbb aku boleh hisap dan nyoyot mcm puting.tapi kalau yg pusat lubang..aku korek sampai dia sakit..he..he..he. semua budak2 tu aku suroh buncitkan perut diorang besar2 mcm org bunting...pusat diorang akan terjojol...time nilah aku nak dera pusat diorang...sambil jolok jubor dgn btg aku ganas2....

      Delete
  2. hehehehe...
    selamber rock ...
    gila....suka ko selamba...
    tapi jng lh hina bapak ko gn ckp dh mampos....
    ermm jng taksub sgt gn duna gay ni......
    aku pun gay...
    aku pun dh merasakn mcm2 dlm hdup ni...
    main kat semak.tasek.main beramai2, ada bf..kena paksa ,kena rogol...mcm2 dh aku lalui
    tp tiap hri aku berdo pd allah somga tutup pinti hati aku ni sbg gay...
    aku tk pernah happi dlm gay life ni....
    aku mengaku aku hebat,kacak rmai org y tergiler kn aku tp...aku sedar semua ni tk kemana pun bro......
    aku berdoa smoga aku, n semua org gay ni berubah...menjadi lelaki yg sejati.....

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. ini adalah budaya malaysiya. Jangan klaim budaya indonesian global fire power militarry no 15 in the world oke

    ReplyDelete
  5. kenapa kau nak jadi gay?apa faedahnya?dapat pahala ke?

    ReplyDelete