Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Sunday 29 January 2012

Meliwat satu senaman

Lepaih je meliwat mestilah penat. Menungging,  meminggir,  mengiring,  apa-apa men lagi semuanya ada.



Meliwat itu satu senaman.  Tak perlu ke gim lagi untuk bersenam.  Sebab itulah tubuh sayangku tu berketul-ketul,  tidak boroi pun.

Tak perlu ke obersea untuk habiskan duit buat pembedahan kempiskan perut boroi.

Tak perlu naik kuda untuk senaman.  Tunggang je sekor homo cun untuk berpeluh.  Perlu tunggang lagi hebat dari tunggang itu China Doll.

Lagipun jatuh kuda itu amat menyakitkan tulang belakang dan boleh dijadikan satu alasan untuk menyalahkan pihak kerajaan,  kononnya dipukul di dalam penjara. 

Sebenarnya sakit belakang sebab jatuh kuda,  tapi bolehlah buat citer kesian kata kena belasah di penjara.  Kesiannya sayangku!  Kena belasah di penjara.

Aku mesti undi untuk menjadikannya perdana menteri!  Nanti aku bolehlah jadi gigolo simpanan perdana menteri Malaysia dan menjadi first gigolo!

Walaupun di penjara tu dapat layanan VIP bukan layanan macam banduan biasa yang takde sapa pun kenal atau peduli ko hidup atau mampus.

First gigolo ni sudah memikirkan apa yang akan dibelanjakan di luar negara demi memuaskan nafsu sayangku yang songsang tu.

Alat bantuan seks mestilah dalam kuantiti yang banyak dalam juta-juta ringgit Malaysia.

1 comment:

  1. apalah ko melalut macam orang mabuk ni..kalau betul2 dia liwat kenapa kes kalah di mahkamah ,bukan sekali tapi 2 kali..pendakwaan bersekongkol dgn mahkamah, hospital, polis, jabatan kimia,imegresen dll jabatan kerajaan TAPI masih boleh kalah kat mahkamah..orang yg otak mereng gila babi sahaja tak terpedaya dgn puak2 pengkhianat melayu ni(umnolah siapa lagi).umno dok tipu ko 55 tahun pun masih boleh percaya lagi...agak2nya ko ni tak sekolah ke atau dudk ceruk ulu yg ketinggalan maklumat spt katak bawah tempurung.... jgn mati murtad sudahlah.

    ReplyDelete