Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Tuesday 10 January 2012

Betina pukimak!




Betina-betina tu semuanya pukimak!  Pernahkah korang dikecewakan oleh betina pukimak,  pengikis dan penghabis harta benda ko.   Betina tu memang suka je nak itu,  nak ini.  Semuanya barang-barang branded je.  Yang low class tak main la.

Tu pasal mungkin la betina tu dah pernah kena baik punya dengan jantan yang pukimak jugak.  Oleh kerana jantan-jantan semua tu pukimak dan pernah mengikis harta benda dia,  maka perempuan tu pun jadilah betina pengikis jugak.  Untuk membalas perbuatan jantan pukimak tu.  Jadi dia balas pada jantan yang lain.  Sebab semua jantan tu jantan.  Takde yang lelaki.

Kalau jantan macam aku ni boleh jadi jantan,  mesti perempuan pun boleh jadi betina.  Betina yang lebih teruk dari jantan. Jadi jangan salahkan betina bila dia jadi betina,  sebab jantan pun sama teruk jugak.  Pelik juga bila jantan tu nak kawin je dengan perempuan bila dialah yang menyebabkan perempuan lain jadi betina.

Jantan macam aku ni nak puki je.  Bila dah dapat puki ko,  aku tinggalkanlah ko macam ko ni sampah sarap.  Jadi betina-betina kat luar sana pun kenalah layan jantan pun macam jantan layan korang jugak.   Kalau ko mengandung ka,  ko kena rogol ka,  ko tanggung la sendiri sebab ko ni bodoh macam lembu.  Percaya lagi dengan jantan macam aku.  Padan muka ko!  Bodoh sangat!

Betina pun patutlah balas dendam sebab perbuatan jantan tu.  Kalau boleh korang ni buat semua jantan jatuh cinta dengan ko,  lepas tu korang pun tinggalkan jantan2 tu macam sampah sarap jugak.  Hati kena keras macam batu.  Sebab hati yang lembut buatkan ko ditindas orang yang pukimak!  Korang kena kecewakan jantan2 tu sampai hati dia berkecai.

Sebab jantan macam aku ni takde hati dan perasaan.  Jadi betina-betina macam korang pun kenalah takde hati dan perasaan jugak.  Hati batu beb.  Baru ko boleh selamat berada di kalangan jantan-jantan tak guna macam aku nih.














No comments:

Post a Comment