Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Sunday 22 January 2012

Meliwat di Genting Highland memang menyejukkan dan menyamankan



Homo cun ni ada banyak kekasih.  Mana boleh nak puaskan kote tegang dengan ada sorang je kekasih gay?  Kenalah ada banyak kekasih homo cun yang lain,  barulah setiap hari ada aktiviti pembontotan secara berterusan.  Melancap tu tak seseronok meliwat homo cun lain.






Dengan kata lain,  homo cun ni ialah playboy homo cun terhebat di Malaysia ni!  Jadi playboy ni best.  Sesuka hati je nak meliwat dengan sesapa pun cuma playboy ni suka boy bukan girl.

Tapi kalau tiada pilihan,  terpaksalah melancap juga sebab mungkin homo cun lain ada aktiviti meliwat dengan teman lelakinya yang lain.  


Tapi aku boleh ada sampai 4 laki jugak.  Kalau laki boleh ada 4 bini,  kenapa tidak homo cun ini?  Laki dan pompuan sama je,  cuma aku ni pelik sikit suka sesama jantan.  Nak wat camne dah nama pun homo cun!

Baru-baru ni aku telah mengikut kekasih pertamaku yang cun-melecun ke Genting Highland.  Begitu terujanya aku.  Tak sabar nak meliwat di dalam kesejukan Genting Highlands.

Bolehlah manje-manje di dalam selimut sambil mengulum kote keras...  Tetapi sebelum itu,  ada tugas yang perlu disempurnakan.  Aku telah mengikut kekasihku itu ke satu mesyuarat rahsia paderi-paderi Kristian yang diadakan di Genting Highlands pada setiap tahun.

Mesyuarat itu adalah bagi membincangkan rancangan sulit bagi memurtadkan orang Melayu agar menjadi orang Kristian!  Homo cun ni tak peduli jika semua Melayu murtad pun.  Aku cuma suka bontot dan meliwat.  Ko nak jadi murtad ke,  peliwat ke,  lesbian ke,  pondan ke,  biseksual ke,  lantak kolah labu!

Kekasih pertama homo cun tu hebat orangnya.  Kira laki paling tualah.  Di ranjang pun hebat,  bekerja pun hebat.  Dia merupakan ahli DAP.  Juga ahli NGO yang membantu mangsa-mangsa HIV dan AIDS yang dibelakangi oleh mubaligh Kristian ni.  Juga Ahli Dewan Perhimpunan Penyokong PAS.  Juga ahli aktif Hindraf.  Juga ahli jawatan kuasa Human Rights Bar Council.  Juga ahli Suaram.  Juga ahli lain lagi banyak sangat tak tersebut homo cun ni.

Homo cun ni tak la sehebat kekasih homo cun tu.  Homo cun ni cuma bantu kekasih homo cun tu wat kerja amal je.  Kekasih wat kerja amal,  mestilah homo cun tolong...  Aku mesti sokong dia berkhidmat untuk negara...  Homo cun ni hanyalah ahli PAS dari Unit Amal PAS.  Juga ahli NGO Bersih.  Tengok kan dah cakap.  Tak sehebat kekasih homo cun tu.

Kekasih kedua homo cun ni pulak homo tak berapa cun dari keturunan suka makan babi tak tak suka makan lembu bagi nama samaran Tunggingbontot Cam Monyet.  Dia ni taklah cun sangat.  Buruk la sikit.  Tapi homo cun suka dia sebab dia suka bagi elaun banyak kat homo cun ni.  Ada la dalam RM2700 sebulan. 

Tu pun sebab dia ada income sampingan.  Yalah banyak tu dia songlap duit dari tempat dia kerja beb.  RM2.7 juta tu.  Tapi kemut nak mampus bagi aku RM2700 je sebulan.  Walaupun keturunan konek kecik,  takde kesan sebab meliwat guna lemak babi bukan KY Jelly,  tapi power giler.  Syok mengemut!

Padan muka dia bos dia tangkap dia sebab curi duit company.  Tu lah curi lagi duit company.  Lepas tu bagi duit kat aku sikit.  Padan muka sebab kemut sangat.  Pengajarannya jangan kemut dengan homo cun ni.  Kan dah kena tangkap!  Tu lah terkemut-kemut lagi.  Pukimak punya kemut!

Kan dah terima balasannya bakal didakwa di mahkamah sebab songlap duit syarikat.  Dah la dia tu pun pernah kena tangkap sebab meliwat dengan homo lain di hotel murah.  Nak meliwat pun pilihlah tempat mahal sikit.  Tempat murah memang sering kena serbu.  Kemut punya KKK.

Kekasih ketiga homo cun ni pulak,  adalah seorang bekas reformis dan juga merupakan bekas penggiat Universiti Bangsar Utama.  Dia ni meliwat taklah sehebat kekasih nombor empat homo cun ni.

Kekasih homo cun yang keempat dan paling bongsu dan disayangi ialah sayangku.  Mana boleh ada orang lain mengatasi sayangku?  Aku di dalam PAS pun cuma nak mempromosikan gaya hidup homo cun supaya pemimpin PAS pun menghalalkan liwat.  Kan dah berjaya agenda baik aku tu?

Orang lain bolehlah jadi kekasih nombor 1 sampai 3.  Nombor 1 hingga 3 tu boleh tukar je macam tukar baju.  Sayangku tetap nombor 4 dan paling disayangi.  Tidak ada tukar gantinya.










1 comment: