Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Saturday 28 January 2012

Best in the world Hidup Persatuan Gay Antarabangsa




Aku sokong tindakan sayangku itu menyaman mereka yang menfitnahnya.  Walaupun fitnah tu sebenarnya satu kebenaran,  tapi syabas sayangku, teruskan dengan samanmu itu.



Homo cun ini dibelakangmu seratus peratus.  Homo cun ini sanggup melakukan apa sahaja untuk memuaskan belakangmu dan juga dipuaskan belakangku olehmu.

Sayangku begitu berani menyaman Utusan Malaysia sebanyak RM50 juta berkaitan satu artikel bertajuk "Parasit ancam PAS, Anwar mesti ditolak".

Pada tahun 1998,  sayangku telah menyaman Datuk Khalid Jafri Bakar Shah sebanyak RM4.5 juta dimana Khalid telah menulis buku "50 dalil kenapa Anwar Ibrahim tidak boleh jadi PM".

Mamak kutey tak sedar diri tua nak mampus pun disamannya pada 26 Januari 2006 sebanyak RM100 juta bila mamak kutey tu telah menuduh sayangku sebagai seorang gay di satu soal jawab bersama wartawan selepas program "Human Rights & Globalisation" pada 9 September 2005.

Chandra Muzaffar yang pernah menjadi penyokong sayangku pun disaman sayangku sebanyak RM100 untuk artikel yang bertajuk "Disaster if Anwar is PM" dan "Chandra breaks silence on Anwar" di dalam The Star & NST. 




Kedua-dua akhbar tu pun disaman sayangku.  Padan muka akhbar tu.  Pandai sangat nak siarkan lagi fitnah yang benar,  tidak lain tidak bukan benar .

Sayangku tu memang sorang homo sebab tulah
International Gay & Lesbian Human Rights Commission [Klik di sini] pada Julai 3, 2008 begitu seronok sekali membela kesucian dan hak untuk meliwat sayangku tu.

Homo cun ni pun homo suka sesama jantan macam jugak si Adam Adli tu pasai la homo cun ni teruja sangat nak membela sayangku.

Takde masa la homo cun ni nak mengutuk sayangku sebab homo cun ni pun sayang sangat dengan sayangku tu. 

Kalau boleh homo cun ni nak meliwat setiap hari dengan sayangku untuk melepaskan rindu dendam pada bontotnya yang dah melayut tu.

Walaupun bontot dah melayut,  perut pun buncit,  kote pun bengkok,  tapi sayangku tu tetap power giler masa meliwat. 

Tu yang wat homo cun ni giler sangat dengan sayangku tu!  Jangan mare!

Saman atau tak saman,  bagi sayangku tu sama je.  Sebab kalau sayangku tu bukan gay,  kenapa tak marah bila Persatuan Gay Antarabangsa begitu beriya-iya membelanya?

Patutnya sayangku tu pun mengamuk sakan lor dan saman jugak Persatuan Gay Antarabangsa tu sebab berani membelanya mati-matian......Tak reti nak cover line langsung.  Dok senyap dah lor dah tau dah kite ni satu gang bebey!

4 comments:

  1. hahahahah berbelit belit bahasa ko bro..mesti tersengih je buah hati ko si gayboy tua tu kalau baca hahahaha

    ReplyDelete
  2. Mestilah YB Raz.Bahasa berbelit macam keling mabuk todi ni aku belajar dari si gayboy tua,sayangku yang amat ku sayangi tu la.Dia kan suka bercakap berbelit-belit macam keling.Mungkinkah dia ada darah keling?

    ReplyDelete
  3. hahahahah... aku suka qoute ko tuh.. semua pukimaq..korang pukimaq..aku pukimaq semua pukimaq..hahhaha syabas mat homo... wakakakakka

    ReplyDelete
  4. Homo cun memang pukimaq la.Sebab suka bontot sayangku.

    ReplyDelete