Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Saturday 4 February 2012

Roboh surau gantikan dengan kelab gay




Memang eloklah kalau madrasah Salihiah di Kedah tu dirobohkan.  Semua tanah wakaf patut dirampas.  Homo cun ni tak kisah langsung pun tentang madrasah,  surau atau masjid.

 

Kalau boleh baiklah bagi DAP perintah Malaysia ni.  Biar semua madrasah,  surau atau masjid dirobohkan.  Tukar jadi kelab gay seronok homo cun ni nak mengongkek bontot!

MB Kedah ni memanglah terlalu baik orangnya.  Sanggup jadi barua DAP.  Memang homo cun ni suka.  Pengkhianat Melayu dan agama Islam macam nilah yang kita nak!

Nanti barulah golongan homo macam homo cun ni senang sikit nak membontot kat mana-mana yang kami suka.  Nanti kat depan kau pun aku nak mengongkek bontot!

Sebab itulah homo cun ni sanggup jadi anggota unit amal PAS semata-mata untuk mengaburi mata pemimpin PAS dari menyedari bahawa homo cunlah bertanggungjawab memusnahkan PAS dari dalam dengan hasutan supaya sokong sayangku dan sukakan perbuatan liwat.

 



Tak baiklah Menteri Besar Kedah tu mengutuk buku Jingga yang telah bersusah-payah disiapkan oleh sayangku untuk menipu rakyat.

Kalau nak menipu,  DAP,  PKR dan PAS kena bersatu hati dan jiwa.  Kalau boleh kena bersatu kote juga agar menjayakan matlamat.

Patutnya semua ahli DAP,  PKR dan PAS mengadakan satu perhimpunan untuk menyatukan kote mereka agar mereka lebih setia kepada Pakatan Rakyat.

Mengongkek bontot ni memang mengujakan.  Hanya mereka yang dah menjadi homo saja tau bagaimana nikmatnya.

Jadi cuba dulu sebelum kutuk homo cun dan sayangku ya?

5 comments:

  1. Bahaya banyak cakap:
    Sabda Rasulullah s.a.w.
    ‘Barang siapa yang banyak cakap, maka banyak salahnya. Barang siapa banyak salahnya, maka banyak dosanya, barangsiapa yang banyak dosanya, neraka adalah tempat layak baginya.’ (Hidayah as Salikin).

    ReplyDelete
  2. Macamana pulak dengan orang yang banyak meliwat macam homo cun dan sayangku ni?Boleh masuk syurga dengan undi PAS kan?

    ReplyDelete
  3. Baik kau tutup je blog PUKIMAQ! kau nie..
    Bahasa melambangkan peribadi seseorang..
    Dari bahasa kau , aku tahu yang kau nie lagi teruk dari diorang tu..

    Sesungguhnya menfitnah itu lebih besar dosanya dari membunuh!
    Bertaubat lah!

    >>>aku simpati ngan kau, kesian2..<<<<

    ReplyDelete
  4. Aku lagilah bersimpati dengan orang yang dah mula panas bontot!

    Bertaubatlah jangan berlakon baik bila kau ni pembontot!

    ReplyDelete
  5. Kau gila, tapi tak sedar kau gila. Mana ada orang gila sedar dirinya gila. Bila kau dah sembuh nanti baru kau sedar yg sebelum ni kau gila.

    ReplyDelete