Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Monday 27 February 2012

Kryptonite dan Thorium



Lynas patut disabotaj kerana projek tak berguna ini akan membuatkan lebih ramai rakyat miskin yang tak bekerja akan dapat kerja sekaligus akan sokong UMNGOK pukimak.  Pukimaq punya UMNGOK.

Punahlah rancangan sayangku untuk mendirikan kilang homoseksual terbesar di Malaysia ini sekaligus memperkenalkan Malaysia sebagai hub negara homo terkemuka Asia.

Ini tak boleh jadi.  Sepatutnya kilang ini tak dibuka sebabnya ianya juga akan memberikan peningkatan ekonomi juga kepada Malaysia.  


Ekonomi negara ini patut dijatuhkan supaya nanti IMF dapat datang memberikan bantuan kewangan sekaligus membolehkan IMF menakluk negara ini melalui penjajahan ekonomi.

Sayangku ni memang penipu tegar yang suka berjanji yang bukan-bukan. 

Homo cun taulah sebab sayangku selalu tidak datang masa temujanji untuk membontot.  Frust betul homo cun!  Sampai homo cun terpaksa panggil homo lain untuk membontot.

Homo cun ingat lagi pembontotan sayangku tentang 16 September yang telah lama datang dan pergi,  datang lagi dan pergi lagi.


China adalah sebuah negara yang mendahului negara lain dalam nuklear selamat berasaskan thorium yang mana akan dikeluarkan di Lynas.

Tentunya sayangku yang cerdik sikit dan penyokong sayangku yang cerdik banyak tak mahu Thorium dikeluarkan di Malaysia.

Lagipun pengeluaran Thorium di Lynas ni boleh membantutkan usaha membontot sayangku kerana Thorium tu semacam Kryptonite kepada Superman yang akan melemahkan Superman di mana Thorium itu akan melemahkan sayangku membontot!

Sebab itulah dia takut sangat dengan Lynas dan Thorium!  Homo cun tentu akan dirogol dibontot kerana mendedahkan kelemahan sayangku.  Tak sabar rasanya nak diliwat!  Awwwwww!
.

3 comments:

  1. dura dah gila akibat kemusnahan sel otak yg mampu berfikir.kesian ko dura.

    ReplyDelete
  2. Biasa saja bro.Mana ada dasat pun?Sayangku yang suka menipu tu lagi tak dasat.

    ReplyDelete