Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Wednesday 29 February 2012

Ko dengan pukimu, aku dengan bontotku



Setiap manusia ni mempunyai keistimewaan mereka tersendiri.  Bagi sesetengah orang macam sayangku dan homo cun ni keistimewaan kami ialah membontot dengan cara mengiring dan menonggeng.

Sesetengah orang tu pulak tak reti nak membontot,  tapi rasa jeles giler bila tengok orang lain membontot.  Tak tau membontot tak payah menyibuk nak kritik pembontot macam kami ni.

Pergilah cari puki.  Jangan kacau orang yang suka lubang belakang.  Kan selamat semua puki-puki tu untuk dimonopoli oleh korang.  Homo cun ni suka bontot jer.

Dah tak reti membontot,  buatlah cara tak reti membontot.  Bagilah orang lain yang reti membontot tu satu can untuk membontot puas-puas.  Sibuklah korang ni.

Disamping tau membontot tu sayangku juga tau menipu yang mana sesetengah orang yang tak reti membontot memang terer jugak bab menipu.

Sesetengah orang yang tau membontot pula hanya tau membontot tapi tak tau menipu jadilah dia mangsa yang asyik kena tipu.

Homo cun ini ahli seumur hidup PAS dan juga anggota unit amal PAS.  Tapi tetap suka bontot dan akan undi PKR sebab homo cun amat menyayangi sayangku dan bontotnya.

Jadi janganlah orang lain ni jeles dengan kesetiaan homo cun ini terhadap sayangku dan cuba untuk memisahkan homo cun ini dengan sayangku dan bontotnya.

Kerna walau apa pun pitnah yang melanda,  apa pun pembohongan yang menimpa,  tetap tidak akan berjaya memisahkan homo cun dengan sayangku.

Jadi jangan pisahkan aku dan dia.  Kerna bontotnya begitu menarik perhatianku seperti magnet yang menarikku ke arahnya.  Jangan nak serkap jarang!

1 comment: