Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Wednesday 28 March 2012

Sayangku sering bercakap benar



Sayangku baru je menfailkan saman terhadap bekas kawan baiknya Nalla tu.  Elok sangat la tu.  Jangan saman homo cun ni sudah la sebab homo cun ni sudah banyak berbakti dengan memberikan bontot kepadanya.  Sampai melecet-lecet bontot homo cun ni.

Lain la dengan si Nalla tu,  tak pernah berikan bontot dia.  Berbaloi jugak saman orang yang tak pernah bagi bontot tu.

Sekarang ni homo cun nak sambung la sikit cerita semalam tu.  Takkan dah nyanyuk?  Tu pasal wawancara sayangku dengan Julian Assange tu.

Banyak jugak la yang direpekkan oleh sayangku.  Homo cun dah ngantuk giler dengar.  Nak menguap depan sayangku kan dia terasa pulak,  kan kena potong elaun pulak.

Contohnya,   sayangku terlibat dalam aktiviti sosial sebagai sorang aktivis semasa menuntut di Universiti Membontot.  

Sayangku menyertai UMNGOK pukimaq sebab rasakan si mamak tua tu seorang pemimpin yang mampu mengubah nasib orang Melayu.

Tapi akhirnya merasakan si mamak tua tu bukanlah sepertimana yang diharapkan oleh sayangku.  Homo cun rasalah mungkin sebab mamak tua tu dapat hidu pembontotan yang dilakukan oleh sayangku la tu.

Lepas tu sayangku cakap dia pernah ditahan dan ditumbuk oleh pihak polis sehingga mata lebam dan mengalami kecederaan dalaman di bahagian tulang belakang yang tidak disangkakan oleh sayangku tu.

Lucu betul la.  Nasib baik homo cun dapat tahan nak tergelak masa wawancara tu.  Kalau tidak hancus wawancara tu disebabkan ketawa terbahak-bahak homo cun.

Sayangku pernah bagitau homo cun masa tengah membontot tu.  Dia tumbuk dirinya sendiri lepas tu dengan muka selamba dia tipu kata polis tumbuk dia.  


Yang kes sakit tulang belakang tu pun tipu jugak sebab dia sakit sebab jatuh kuda.  Dan ubatnya ialah menutoh China Doll.  Kan dah sembuh sakit belakang tu.

Teringat pulak homo cun cerita Liar Liar di mana Jim Carrey telah pergi ke tandas dan membelasah dirinya sendiri semata-mata nak tipu hakim untuk dapat penangguhan kesnya.


Nanti esok homo cun sambung lagi apa lagi yang
dikelentong oleh sayangku tu.

2 comments:

  1. sayang mu itu kuat kencing. kuat main. kuat segala2 nya. sekarang sayang mu nak tunjuk samseng kikikikiki

    ReplyDelete
  2. La engkau lupa dia pun kuat pakai tangkal bomoh Siam. Tu pasal kuat main.

    ReplyDelete