Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Friday 2 March 2012

Kentut dan bontot bagai irama dan lagu yang tak dapat dipisahkan



Homo cun ni tak kisah apa-apa pun.  Kisahkan bontot jer la.  Lagipun ramai orang sekarang ni pun berlagak je baik macam malaikat tapi perangai sebenar mengalahkan jin ifrit.

Contohnya orang yang suka sapu bini orang jam 3 pagi di bilik hotel di sebuah negeri di Pahang.  Kesian negeri Pahang tak pasal-pasal nama Pahang busuk sebab ostaz suka pakai kopiah tapi tak boleh tengok bini orang tu suka pada bini orang.

Ada orang yang kalah bertanding dalam PRU sebab ada sesetengah pihak membayar para pengundi RM200 untuk mengundi calon lain.  Padan muka si tua kutuk tu! 

Kalau dengan RM200 pun boleh membeli undi dan keimanan serta prinsip seseorang,  baik bagi sajalah sayangku tu jadi Perdana Menteri Malaysia.

Nanti tentu seronok homo cun ni jadi gigolo pertama yang akan menerajui semua aktiviti homoseksual di dalam negara yang akan dipromosikan ke peringkat antarabangsa.

Terdapat khabar angin berbau kentut busuk yang bertebaran mengatakan ada kentut tu yang merupakan kuda trojan sayangku menang jawatan dalam parti kerajaan kerana telah membayar perwakilan sebanyak RM10,000 seorang.

Kenapa tiada barua orang yang membayar perwakilan tu untuk menang jawatan tu membalun pulak kegiatan rasuah taikonya itu?

Kalau orang tu pun bayar untuk menang sesuatu jawatan penting bukan dengan cara bersih tak payahlah bloger yang berada di bawahnya tu nak menegakkan benang basah dan membelasah orang lain yang mempunyai pendirian dan tak boleh dibeli dengan sedikit wang untuk membela taiko besar mereka.

Lepas tu ada hati pulak arahkan bloger balacinya membalun lembu bilamana sebenarnya mungkin orang yang mengarahkan itu berkemungkinan besar akan mengambil-alih perniagaan lembu halal jika perniagaan sekarang ini gagal akibat didajalkan untuk diberikan kepada kroni dari kaum bukan Bumiputeranya yang sudah tentu dengan suka hati dan bergumbira melihat perniagaan hub halal dan juga percubaan Melayu untuk menolong Melayu lain dalam bisnes hub halal yang bernilai RM8 billion di seluruh dunia itu.

Dulu masa projek itu mula-mula diluluskan ada orang tu dapat komisyen.  Nanti sudah tentu bila projek ni pun gagal,  adalah komisyen dari mana-mana pihak dari kaum bukan Bumiputera yang suka sangat nak ambil-alih perniagaan tersebut akan bertukar-tangan.  Den boleh jadi lagi kaya dengan menjatuhkan sesama Islam.

Homo cun ni tak kisah apa-apa pun.  Cuma teruja sangat nak menyebarkan homoseksualiti dan juga mengangkat semua kuda trojan bontot tu jadi pemimpin dalam negara supaya negara lebih cepat menjadi proksi Yahudi.

2 comments:

  1. grand design of yahudi! bukti yahudi dan anuwar bersekongkol
    http://www.myhomesoil.blogspot.com/2012/03/bukti-penipuan-pembangkang.html#comment-form

    ReplyDelete
  2. Apa ni dengki ni? Biarlah homo cun pun dapat elaun dari sayangku dari dana Yahudi.

    ReplyDelete