Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Wednesday 21 March 2012

Antara Syaitan Dan Malaikat



Kesian betul sayangku.  Mesti stres giler tu.  Takpe usah bimbang,  homo cun ini rela membiarkan dirinya dibontoti untuk menghilangkan stres.

Tak payahla pegi jauh-jauh sampai ke Bangkok tu.  Buat apa nak 'bang the cock' kat Thailand?  Ni homo cun ni kan sedia berbakti untuk berikan 'cock'nya untuk dikerjakan sampai lunyai.

Jangankan 'cock',  lubang bontot pun sanggup dikorbankan.  Begitulah kasih-sayang homo cun terhadap sayangku yang tidak berbelah-bahagi.

Terujalah juga homo cun bila dapat membontoti sayangku ke India untuk ke Persidangan India Today Conclave baru-baru ni.  Jadi pembaca semua jangan gabra bila homo cun tak kemaskini blog.

Mestilah ada aktiviti membontot yang diikuti oleh homo cun sehinggakan tiada masa untuk menulis.

Maklum sajalah dapat juga bertemu dengan penulis kegemaran homo cun,  Salman Rushdie dan dapat mengambil tandatangannya untuk buku "The Satanic Verses" yang sudah lama menjadi koleksi buku homo cun.

Homo cun memang suka setan-setan semua ni.  Apa saja yang berkaitan setan mesti homo cun suka.  Sebab tu homo cun pun suka Nik Aziz.  Sebab Nik Aziz pun menerima bantuan syaitan mulai tarikh  24 Januari 1999.

Sayangku telah mendapat peluang untuk bersama-sama dengan Salman Rushdie penulis kesayanganku untuk berceramah pada 16 Mac.

Sayangku menyampaikan ceramah bertajuk 'Dari Diktator ke Demokrasi : Kejayaan Rakyat'.  Penulis kesayanganku pula berceramah tentang tajuk 'Merdeka :  Saya Adalah Saya dan Itulah Saya'.

Sayangku ni memang satu syaitan juga sebab itu boleh berada di satu pentas dengan syaitan lain.  Homo cun pun syaitan juga yang menjadi anggota unit amal PAS.

Jom kita sama-sama jadi syaitan sebab menjadi syaitan itu lebih baik daripada menjadi malaikat!

4 comments:

  1. hahahahahaha terbaik

    ReplyDelete
  2. Mestilah menjadi homo dan syaitan yang terbaik!

    ReplyDelete
  3. untung la ada cita2 tu..grrr

    -i pernah kene liwat pastu sangap-

    ReplyDelete
  4. Lepas kena liwat tak payahlah sangap.Liwat orang lain pulak.

    ReplyDelete