Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Sunday 4 March 2012

16 September kentut dan Lynas kentut



Sayangku sebenarnya fobia dengan Lynas kerana Lynas tu bakal penyumbang ekonomi terbesar bagi negeri Pahang nanti.  Sayangku kalau boleh mau semua orang Pahang tu menganggur nanti bolehlah sayangku ambik mereka tu bekerja di kelab gay terbesar yang akan ditubuhkan di setiap negeri di Malaysia sejurus selepas sayangku menjadi perdana menteri Malaysia.

Bayangkan sajalah pelaburan sebanyak RM1.3 billion telah dilaburkan bagi pengeluaran bahan untuk keperluan pelbagai industri logam daripada Lynas Malaysia Sdn Bhd ke negeri Pahang.

Jadi sudah tentunya negeri Pahang akan menjadi lebih kaya dan makmur dengan penambahan pelaburan yang berjumlah RM1.3 billion tersebut.

Homo cun ni sayang sayangku dan bontotnya walaupun sayangku la penyebabnya ekonomi Malaysia jatuh dulu sebab sengaja nak bawa masuk IMF masuk Malaysia konon-konon beri bantuan kewangan sebagai satu cara tersirat puak Yahudi yang sayangkan sayangku tu menjajah Malaysia seterusnya mengangkat sayangku menjadi perdana menteri Malaysia proksi mereka.

Isu yang direka-cipta untuk menakut-nakutkan rakyat tentang Lynas ni sebenarnya untuk menipu rakyat.  Lagipun sayangku dan rakan-rakan kami dalam PR memang suka menipu.  


Homo cun pun tak lupa penipuan tentang 16 September dulu.  Tapi mungkin Melayu Mudah Lupa tu dah lupa la dengan penipuan sayangku tu.

Di dalam satu temuramah oleh sebuah stesyen televisyen swasta,  Dr Che Rosli Che Mat,  ahli Parlimen Hulu Langat yang memegang PhD dalam bidang nuklear telah memberikan kenyataan "Mereka menakut-nakutkan orang awam dengan mengatakan Lynas adalah kilang nuklear apabila fungsinya hanyalah untuk memproses benda semulajadi seperti nadir bumi dari Mount Weld di Australia Barat,  yang mempunyai radiasi lebih kecil jika dibandingkan dengan lombong bijih besi.


2 comments:

  1. KEHKEHKEH FUCKATAN MMG FUCKIMARK!

    ReplyDelete
  2. Pakatan itu bagus.Bagus itu bontot.Jangan dihina pakatan tu.

    ReplyDelete