Aku homo cun suka kawin sejenis

Aku homo cun suka kawin sejenis
Aku homo cun suka kawin sejenis

Monday 27 February 2012

Pukul 3 pagi homo cun membontot lagi



Penat betul homo cun hari ni.  Ni pun baru je bangun tidur.  Mana tidaknya,  semalam membontot dari jam 3 pagi sampai jam 7 pagi dengan sayangku di bilik hotel.

Nasib baik sajalah tidak ditangkap oleh JAIP.  Sebab bila jantan sesama jantan masuk bilik,  takkan ada orang syak apa-apa.  Lagipun negara ni belum diubah jadi negara gay terunggul di Asia Tenggara.

Lainlah bila laki orang dan bini orang dok menyembang di dalam bilik hotel pada pukul jam 3 pagi di Hotel Swiss Garden di Kuantan.

Apa kebendanya yang penting sangat sampai kena bawak berbincang sampai ke dalam bilik?  Homo cun rasalah,  banyak restoran-restoran mamak 24 jam yang dibuka 24 jam yang lebih sesuai dijadikan tempat perbincangan atau tempat memberi nasihat.

Lepas ditangkap khalwat tu pulak,  seronok betul la menuduh itu 'komplot terancang' dari JAIP.  Lepas tu tuduhlah musuh politik beliau sebagai dalang kepada penangkapan tersebut.

Lain kali gunalah otak sikit.  Macam sayangku la yang pernah ditangkap menutuh China Doll di bilik hotel.  Lain kali check dulu bilik tu dipasang kamera tersembunyi atau tak.

Ni tidak bila kote dah tegang,  tak ingat dunia dah.  Ingat nak menutuh jer la.  Begitu juga dengan ustaz dari parti sayangku ni.  Bila dah berdua-duaan dengan bini orang dalam bilik hotel,  serban ke mana,  seluar dalam ke mana.

Nampaknya bilik 121 dah ada pengikut setianya yang tersendiri.  Inilah akibatnya bila diri menjadi idola.  Segala macam kelakuannya akan menjadi ikutan.

Walaupun ke bilik hotel dengan bini orang.  Ini yang membuatkan homo cun lebih menyayangi sayangku dan berikrar dengan sepenuh hati untuk menjadi idola sepertinya juga.

Anak sayangku pun kesian jugak sebab nyaris jadi mangsa tumbukan orang PKR yang menyamar jadi orang UMNGOK pukimak.  Patutnya kena tumbuk terus barulah banyak sikit dapat sokongan macam sejarah mata lebam sayangku tu yang tumbuk mata sendiri.





No comments:

Post a Comment